Fate/Extra

Fate/Extra

6,8
5 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Type-Moon/Imageepoch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
22.07.2010
Europa:
04.05.2012
Producent:
Type-Moon/Imageepoch
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
22.07.2010
Europa:
04.05.2012

Fate/Extra - opis gry

Fate/Extra to gra RPG wyprodukowana wspólnie przez Type-Moon oraz Imageeopoch i wydana w Europie przez Ghostlight na PlayStation Portable. Tytuł bazował na popularnej ‘graficznej noweli’ Fate/stay night, choć jego akcja toczyła się w alternatywnej wobec niej rzeczywistości.

W grze wcielamy się w bezimienną postać (męską lub żeńską - do wyboru), która pewnego razu budzi się w wirtualnej rzeczywistości nie wiedząc kim jest i dlaczego znalazła się tam, gdzie się znalazła. Jej celem jest przeżyć uczestnicząc w turnieju, którego sensu nie rozumie, oraz wygrać główną nagrodę dającą możliwość spełnienia dowolnego życzenia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po wyborze postaci decydujemy się na wybór Sługi, postaci, która będzie nam towarzyszyć podczas przygody. Mamy w tym zakresie trzy opcje do wyboru, co sprowadza się wyboru którejś z dostępnych profesji - wojownika (Saber), maga (Caster) lub łucznika (Archer). Gameplay Fate/Extra składa się z dwóch części. Pierwsza to ta ‘przygodowa’, w trakcie której wchodzimy w interakcję z innymi postaciami, popychamy narrację naprzód, zbieramy przydatne informacje o mających miejsce wydarzeniach itd. Druga natomiast sprowadza się do staczania pojedynków na Arenie, gdzie swój potencjał bojowy rozwija nasz “Sługa”. Co tydzień ma miejsce istotna walka z bossem, a wygrana w niej pozwala przejść do następnego etapu turnieju.

System walki czerpie inspiracje z zabawy w kamień-papier-nożyce. Do dyspozycji mamy trzy komendy - Attack przebijający Break, Break przebijający Guard i Guard przebijający Attack. Podczas walk nasz podopieczny i jego oponent wybierają przed każdą turą sześć ruchów, które wykonają. Jeśli uda nam się zadać trzy celne ciosy, pojawi się możliwość odpalenia specjalnej umiejętności nie dającej się zablokować.

Wideo - Fate/Extra

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper