Body Harvest

Body Harvest

6,4
7 oceny

Ocena wg platformy:

N64 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
DMA Design
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
30.09.1998
Europa:
30.09.1998
Producent:
DMA Design
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
30.09.1998
Europa:
30.09.1998

Body Harvest - opis gry

Body Harvest to gra action-adventure wyprodukowana przez DMA Design, twórców serii GTA, oraz wydana w Europie przez Gremlin Interactive na Nintendo 64. Tytuł początkowo miało wydać Nintendo, jednak wątpliwości tej firmy co do zawartość (konkretnie poziomu przemocy) zmieniły te plany.

Jest rok 2016. Ludzkość została zredukowana do nielicznej grupy ocalałych. Za ten stan rzeczy odpowiada rasa obcych, która co 25 lat przybywa na Ziemię po “materiał organiczny”. W grze wchodzimy w buty Adama Drake’a, żołnierza poddanego manipulacjom genetycznym, który zdobywa dostęp do urządzenia umożliwiającego mu podróżowanie w czasie. Jego celem jest cofnąć się do początków inwazji i powstrzymać najeźdźców.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Produkcja DMA podzielona jest na misji, podczas których odwiedzimy różne miejscówki na przestrzeni 100 lat. Począwszy od Grecji w trakcie I wojny światowej, poprzez Jawę z lat 40., Stany Zjednoczone z lat 60., Syberię z lat 90. i niedaleką przyszłość (niedaleką mając na względzie datę premiery gry). Zadania możemy się podjąć po dotarciu w odpowiednie miejsce. Drake może poruszać się na własnych nogach bądź używać pojazdu, jeśli takowy będzie do naszej dyspozycji. Możliwości jest całkiem sporo: w grze pojawiają się łodzie, helikoptery, samochody opancerzone, a nawet statki kosmiczne. Każdy z tych pojazdów ma oczywiście unikalne możliwości i w różnym tempie zżera paliwo (które można znaleźć w niektórych miejscach na mapie).

 

Drake potrafi dobrze sobie radzić także samodzielnie, ale jego siła ognia nie jest wówczas tak duża. Większość misji polega na zniszczeniu generatora odpowiadają za generowanie osłony więżącej ludzi. Proces wygląda zwykle dość podobnie - najpierw niszczymy procesory (każdy kolejny odblokowuje drogę umożliwiającą progres), następnie wspomniany generator, a na końcu bossa. Akcja toczy się w trójwymiarowym środowisku, a do wielu budynków możemy bez problemu wejść.

Wideo - Body Harvest

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper