Metroid Fusion

Metroid Fusion

8,7
24 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 8.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
9.5 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2002
Europa:
22.11.2002
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
9.5 godzin
Premiery
Świat:
17.11.2002
Europa:
22.11.2002

Metroid Fusion - opis gry

Metroid Fusion to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Nintendo na Game Boy Advance. Tytuł uchodzi za czwartą główną część serii i zarazem rozgrywającą się najpóźniej w chronologii całego cyklu.

W Metroid Fusion ponownie wcielamy się w kosmiczną łowczynię głów, która tym razem została wynajęta przez Galaktyczną Federację, by zbadać tajemniczą eksplozję mającą miejsce w pewnym laboratorium biologicznym. Już na miejscu okazuje się, że roi się tam od organizmów przejętych przez niebezpieczne pasożyty, które potrafią doprowadzić do powstania klonu ciała swojego gospodarza.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Fusion nie zmienia formuły cyklu. Nasza podopieczna porusza się swobodnie po częściowo otwartym środowisku, próbując wypełnić stawiane przed nią wytyczne. Nowe są umiejętności pozwalające łapać się krawędzi i wspinać po drabinach. Podczas rozgrywki eksplorujemy korytarze przetrzebionej stacji kosmicznej, rozwiązujemy różne łamigłówki, walczymy i zbieramy upgrade’y dające nam dostęp do funkcji poszerzających strefę działania. Te możemy zdobywać w specjalnie do tego wyznaczonych miejscach (Data Rooms) lub po pokonaniu bossa. Samus jest wyposażona w szczepionkę chroniącą ją przed pasożytami, dzięki czemu może je absorbować, co pozwala regenerować zdrowie lub uzupełnić zapas bomb i rakiet. Z drugiej strony od pewnego momentu zmaga się ona ze swoim klonem SA-X, który nieustannie podąża jej tropem. W takich przypadkach musimy za wszelką cenę unikać walki.

 

Gra korzysta z funkcji umożliwiających wymianę danych między Game Boy Advance i GameCube’m za pomocą specjalnego kabelka. Osoby posiadające Fusion i Metroid Prime mogą w tej drugiej odblokować specjalny strój i oryginalną wersję pierwszej części serii z NES-a.

 

Osoby posiadające z kolei Fusion i Metroid: Zero Mission (także GBA) otrzymują dostęp do galerii z ilustracjami przedstawiającymi między innymi wczesne lata Samus.

Wideo - Metroid Fusion

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper