Dig Dug II: Trouble in Paradise

Dig Dug II: Trouble in Paradise

6,4
8 oceny

Ocena wg platformy:

NES 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.04.1986
Producent:
Namco
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.04.1986

Dig Dug II: Trouble in Paradise - opis gry

Dig Dug II: Trouble in Paradise to gra zręcznościowa wyprodukowana przez Namco i wydana przez Bandai najpierw na automatach, a następnie na konsoli Nintendo Entertainment System (była to jedyna wersja na sprzęty domowe do czasu wyjścia składanek z klasykami Namco). Druga odsłona Dig Duga znacząco różniła się pod względem rozgrywki od popularnego pierwowzoru.

W sequelu ponownie wcielamy się w tytułowego bohatera, który po zmaganiach w części pierwszej postanowił udać się na zasłużone wakacje. Niestety, wkrótce okazuje się, że potwory opanowały też tropikalne wyspy, na których Dig Dug postanowił zregenerować siły. W tej sytuacji nie ma innego wyjścia jak tylko rzucić im rękawice.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Dig Dug 2 znacząco różni się od pierwszej części. Teraz nie kopie on podziemnych tuneli, ale biega po tropikalnych wyspach. Zmagania obserwujemy z kamery zawieszonej nad miejscem akcji. Na każdym poziomie chodzi o to samo: wyeliminować wszystkie przeszkadzajkami. Potworów są dwa rodzaje (i tak jak ostatnio są to Pookas i Fygars), a nasz podopieczny przegrywa jeśli wejdzie z nimi w kontakt.

 

Do dyspozycji są dwie bronie. Pierwszy to specjalna pompka, którą możemy napompować przeciwnika doprowadzając do jego wyeliminowania. Druga to młot pneumatyczny. Na wyspach, na których przyjdzie nam działać (jest ich w sumie ponad siedemdziesiąt, choć tylko pewna liczba jest unikalna; potem zaczynają się powtarzać), znajdziemy specjalne punkty. Używając młota doprowadzamy do pojawienia się pęknięć, a to w efekcie jest w stanie spowodować zatopienie części wyspy. Możemy tym sposobem pozbyć się części przeciwników, ale z drugiej strony istnieje ryzyko, że sami wpadniemy w pułapkę. Jeśli przeżyjemy takie większe trzęsienie ziemi, na planszy pojawi się przedmiot (warzywo), który dostarcza dodatkowych punktów.

Wideo - Dig Dug II: Trouble in Paradise

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper