Wrecking Crew

Wrecking Crew

6,8
12 oceny

Ocena wg platformy:

GBA 6.5
NES 6.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.06.1985
Europa:
15.10.1987
Producent:
Nintendo
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.06.1985
Europa:
15.10.1987

Wrecking Crew - opis gry

Wrecking Crew to gra zręcznościowa wyprodukowana i wydana przez Nintendo. Tytuł pojawił się w 1985 roku na konsoli Nintendo Entertainment System, a w późniejszych latach trafiał też na inne platformy, między innymi na Game Boy Advance. Za jego stworzenie odpowiadał Yoshio Sakamoto, twórca serii Metroid i wielu innych popularnych gier.

Tytuł gry jest dość wymowny - przejmujemy tu kontrolę nad Mario (lub jeszcze Luigimi jeśli gramy ze znajomym), a naszym zadaniem jest zdemolowanie wyznaczonych obiektów młotkiem. Po zniszczenie jednego budynku przenosimy się do następnego. Twórcy przygotowali łącznie sto plansz.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na poszczególnych planszach mogą znajdować się różne obiekty - zarówno zniszczalne, jak i niezniszczalne, które niekiedy stanowią pewną przeszkodę w całym procesie wyburzania. W trakcie zmagań spotykamy się z rozmaitymi utrudnieniami - z jednej strony są to kręcący się po planszach przeciwnicy, których ominąć jest trudniej bo Mario nie potrafi skakać, a z drugiej robotnik Spike (według niektórych pierwsza wersja Wario) ganiający za naszym podopiecznym, by uniemożliwić mu pracę. Udogodnieniami są z kolei bomby mogące zniszczyć większą ilość obiektów za jednym zamachem i drzwi, którymi wyprowadzamy w pole natrętów.

Zabawę zaczynamy z pięcioma życiami. Mario traci je jeśli wejdzie w kontakt z ‘czymś’ nieprzyjemnym. Może się też zdarzyć, że zostanie uwięziony - w takim przypadku wyzwanie należy rozpocząć od nowa. W tym kontekście warto wspomnieć, iż wyburzanie musi przebiegać z sensem. Na przykład jeśli zbyt szybko zniszczymy drabinę nie będziemy mogli dokończyć zadania.

Gra posiada edytor pozwalający graczom tworzyć swoje poziomy (maksymalnie cztery). W NES-owej wersji wymagane było posiadanie przystawki Data Recoder jeśli chcieliśmy je zapisać (nie wyszła ona poza Japonią).

Wideo - Wrecking Crew

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper