Dead or Alive 5: Last Round

Dead or Alive 5: Last Round

7,9
68 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.5
PS4 7.8
XONE 8.4
PS3 8.4
X360 9.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
32 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.02.2015
Europa:
20.02.2015
Producent:
Team Ninja
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
32 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
19.02.2015
Europa:
20.02.2015

Dead or Alive 5: Last Round - opis gry

Dead or Alive 5: Last Round to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez Team Ninja i wydana przez Koei Tecmo na PC oraz konsole PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 oraz Xbox One (w przypadku starszych sprzętów dostępna była tylko wersja cyfrowa). Last Round to czwarta i zarazem najbardziej rozbudowana edycja Dead or Alive 5.

Last Round nie zmienia drastycznie żadnych założeń Dead or Alive 5. Gra posiada cztery podstawowe tryby. Są to Story (tryb fabularny), Fighting (który składa się z takich wariantów rozgrywki jak Versus, Arcade, Time Attack i Survival), Online (skupiający tryby sieciowe) oraz Extras. W tym ostatnim możemy oglądać replaye, strzelać fotki z różnych ujęć, oglądać pojedynki dwóch zawodników kierowanych przez AI i tak dalej.

Dalsza część tekstu pod wideo

System walki posiada cechy poprzedników, w związku z czym wiele zasad pozostało bez zmian - normalne ataki wygrywają z rzutami, rzuty z przechwytami, a przechwyty ze zwykłymi atakami. Pojedynki są oczywiście bardzo dynamiczne i widowiskowe, ale nie wymagają od gracza żmudnych treningów, by ten mógł wygrywać w starciu z bardziej doświadczonymi rywalami. W “piątce” [Last Round] pojawiają się też starcia 2 vs. 2 oraz wielopoziomowe areny posiadające interaktywne elementy otoczenia mogące mieć znaczenie na przebieg walki.

Nowością na tle poprzedników są natomiast dwa patenty. Mowa o Power Blow, specjalnym ataku, który możemy odpalić jeśli nasz podopieczny straci ponad połowę energii, oraz Cliffhanger działającym na zasadzie qte. Ten drugi włącza się gdy postać ma wylecieć z planszy. Jeśli złapie się np. krawędzi mamy możliwość zaatakowania jej i zadania większych obrażeń. Z drugiej strony oponent nie jest w takiej sytuacji bezbronny, bowiem może skontrować naszą ofensywę.

Edycja Last Round dodaje przede wszystkim nową zawartość, brak w niej nowych systemowych rozwiązań. Wśród dodatków są wszystkie wydane do czasu gry dlc z kostiumami (tych jest w sumie ponad 300), nowe postacie z poprzednich wersji “piątki”, dwie zupełnie nowe postacie (Raidou, czyli boss z ‘jedynki’, oraz Honoka, 18-letnia japońska uczennica) oraz dwie nowe areny. Na PS4 i X1 poprawiono dodatkowo grafikę oraz animację, która hula w stabilnych 60 klatkach na sekundę.

Last Round, to już na marginesie, korzysta też z dobrodziejstw silnika Soft Engine. Według twórców lepiej oddaje on “miękkość” ciał zawodników (a konkretnie - zawodniczek).

Wideo - Dead or Alive 5: Last Round

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper