Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1

Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1

7,7
18 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.1
PS Vita 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Felistella
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
50 godzin
Premiery
Świat:
31.10.2013
Europa:
27.08.2014
Producent:
Felistella
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
50 godzin
Premiery
Świat:
31.10.2013
Europa:
27.08.2014

Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 - opis gry

Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Felistella i wydana przez Idea Factory International na PlayStation Vita (w Europie tylko w cyfrowej dystrybucji) oraz PC-ty. Tytuł był odświeżoną wersją Hyperdimension Neptunia z PlayStation 3.

Akcja gry toczy się w świecie Gamindustri, który składa się z czterech regionów, a każdym z nich zarządza bogini będąca personifikacją firmy bądź konsoli obecnej na rynku. Są to Planeptune (Sega), LaStation (PlayStation 3), Lowee (Wii) oraz Leanbox (Xbox 360). Pomiędzy tymi frakcjami toczą się “Konsolowe Wojny”. Główną bohaterką produkcji jest Neptune, która w wyniku pewnych wydarzeń doznaje amnezji, a niedługo potem wplątuje się w intrygę której następstwa mogą wpłynąć na losy całego świata.

Dalsza część tekstu pod wideo

W kwestii rozgrywki gra łączy cechy japońskiego RPG-a i interaktywnej noweli. Neptune wraz z towarzyszami podróżuje po Gamindustri (nowością względem pierwowzoru jest wprowadzenie mapy świata), eksploruje dungeony i kładzie pokotem rzesze przeciwników. W grze zaimplementowano całkowicie zmodyfikowany system walki znany z późniejszych części serii Hyperdimension Neptunia. Teraz bowiem nasi podopieczni nie stoją w rządku czekając na swoją kolejkę, ale mogą swobodnie poruszać się po polu bitwy. Powraca wiele umiejętności i opcji z części pierwszej, a także zupełnie nowe patenty jak EXE Drive, specjalny wskaźnik dający możliwość odpalenia specjalnego, potężnego ataku na zakończenie combosa. Poza pojedynkami możemy zbierać plany, które oferują sposobność stworzenia lepszego ekwipunku, przedmiotów, a nawet odblokowania dodatkowych dungeonów (w Re;Birth 1 pojawiają się lokacje nieobecne w pierwszej części) przydających się zwłaszcza do pakowania podopiecznych.

Poza poważnymi zmianami w systemie walki i dodaniu nieco bonusowej zawartości gra doczekała się również usprawnień w kwestiach technicznych i tym podobnych. Poprawiono grafikę, zadbano o lepszy framerate, dorzucono nowe utwory muzyczne i więcej voice-actingu.

Wideo - Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper