Record of Lodoss War

Record of Lodoss War

7,7
17 oceny

Ocena wg platformy:

DC 7.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Neverland Company
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
29.06.2000
Europa:
15.12.2000
Producent:
Neverland Company
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Premiery
Świat:
29.06.2000
Europa:
15.12.2000

Record of Lodoss War - opis gry

Record of Lodoss War to gra action-RPG w stylu Diablo wyprodukowana przez japońskie studio Neverland i wydana przez Entertainment Software Publishing na Segę Dreamcast. Produkcja bazowała na popularnej serii anime o tym samym tytule.

W produkcji Neverland gracz wciela się we wskrzeszonego wojownika z dawnych czasów, którego do życia przywrócił czarnoksiężnik Wart. Zadanie ma on w teorii proste - musi przeciwstawić się złej bogini i jej wyznawcom zbierając herosów z uniwersum Lodoss War.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Jak wspomnieliśmy na wstępie, Record of Lodoss War to diablo-podobny action-RPG, w którym siekamy oponentów obserwując wydarzenia z kamery umieszczonej nad miejscem akcji. Poczynaniami głównego bohatera kierujemy my, a za jego towarzyszy odpowiada sztuczna inteligencja. Mamy też do dyspozycji bazę wypadową pod postacią Goblin Fortress, do której możemy wrócić uzupełnić zapasy użytecznych przedmiotów.

 

Grę wyróżnia system rozwoju. Protagonista nabija oczywiście kolejne poziomy doświadczenia, ale najważniejszą role odgrywa ekwipunek, który pozyskujemy u kowala. Obwarowane jest to pewnymi warunkami, bowiem na wyposażeniu musimy mieć odpowiednią ilość mythrilu zdobywaną po zaszlachtowaniu wroga oraz specjalne kamienne tabliczki o różnych unikalnych właściwościach (mogą być w nich zaklęte umiejętności lub boost do statystyk). Posiadając te materiały jesteśmy w stanie pozyskać nowy sprzęt, który zwiększa potencjał bojowy naszego podopiecznego.

 

Podczas rozgrywki natknąć możemy się również na gotowy ekwipunek. W takim przypadku nie musimy używać mythrilu, by kowal ‘przeniósł’ nasze umiejętności/właściwości, choć dodać trzeba, że takie ułatwienie dotyczy tylko sprzętu tego samego rodzaju. Dla przykładu - możemy przenieść umiejętności z miecza na miecz, ale z hełmu na miecz już niekoniecznie.

Wideo - Record of Lodoss War

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper