Persona Q: Shadow of the Labyrinth

Persona Q: Shadow of the Labyrinth

8,4
8 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
119 godzin
Premiery
Świat:
05.06.2014
Europa:
28.11.2014
Producent:
Atlus
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Śr. czas:
119 godzin
Premiery
Świat:
05.06.2014
Europa:
28.11.2014

Persona Q: Shadow of the Labyrinth - opis gry

Persona Q: Shadow of the Labyrinth to japońska gra RPG typu dungeon crawler wyprodukowana przez Atlus (konkretnie przez zespół odpowiedzialny za serię Etrian Odyssey) i wydana w Europie przez NIS America na 3DS-a. Produkcja jest crossoverem - pojawiają się w niej bowiem bohaterowie znani z trzeciej i czwartej części Persony.

Persona Q podzielona jest na dwie kampanie skupiając się na perypetiach bohaterów Persony 3 i 4. Obie grupy w tajemniczych okolicznościach przenoszą się do alternatywnej rzeczywistości, która bynajmniej nie należy do najbezpieczniejszych. Tam napotykają dwie osoby pozbawione pamięci - Zena i Rei. Wszyscy wychodzą z założenia, że ta dwójka pomoże im się wydostać z pułapki.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Personie Q możemy wybrać, kim chcemy grać - do wyboru są protagoniści trzeciej i czwartej części serii. W zależności od podjętej decyzji wątek fabularny będzie się nieco różnił. Rozgrywka skupia się niemal wyłącznie na eksplorowaniu lochów. O ile poprzednie Persony także stawiały na to nacisk, tutaj poszło to znacznie dalej.

Jak w przypadku większości dungeon crawlerów, w przerwie między eksplorowaniem lochów możemy zawitać do bazy wypadowej, której funkcję odgrywa szkoła Yasogami. Możemy w niej zregenerować siły, nabyć rozmaite przydatne przedmioty, dokonywać fuzji person i pogadać z innymi postaciami.

Dwa ekrany konsoli przedstawiają właściwą rozgrywkę oraz mapkę, która zapełnia się wraz z naszymi postępami, choć niektóre obiekty musimy zaznaczać na niej sami. Kiedy przeczeszemy cały konkretny obszar, w nagrodę pojawia się skrzynia ze skarbami. Napotkać możemy dwa rodzaje przeciwników: shadows (przeważnie zwykłe mięso armatnie) oraz F.O.E. (znacznie bardziej niebezpieczni oponenci). System walki czerpie i z Etrian Odyssey, i z Persony. Wraca oczywiście patent umożliwiający podpięcie person (nawet kilku) pod każdą postać i eksploatowanie słabości przeciwnika dzięki używaniu ataków bazujących na żywiołach.

Wideo - Persona Q: Shadow of the Labyrinth

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper