SKLEP
A-Men 2 (PS Vita)

A-Men 2 (PS Vita)

A-Men 2
  • Producent: Bloober Team
  • Wydawca: Bloober Team
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 06.11.2013
  • Europa: 06.11.2013
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Logiczna, Zręcznościowa
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • wulgarny język
  • przemoc

Ocena społeczności

6.82 głosów
-

Ocena PPE.pl

7.0 Czytaj recenzję

A-Men 2 to kontynuacja pierwszego w historii polskiego game-devu tytułu startowego na konsolach (PS Vita). Tytuł dostępny jest na PlayStation 3 oraz PS Vita poprzez cyfrową dystrybucję. Ta logiczno-zręcznościowa produkcja nasuwa skojarzenia z takimi tytułami jak Lemmings czy The Lost Vikings. .

A-Men 2 cechuje się podobnymi rozwiązaniami gameplayowymi co pierwsza odsłona serii. Do naszej dyspozycji oddano tych samych agentów co w jedynce: Aardvark to rasowy szpieg, który potrafi kamuflować się, aby nie zostać rozpoznanym przez wroga. Komandos Anaconda wspina się za pomocą kotwiczki i używa spadochronu przy większych upadkach. Mięśniak Aurelius bez większych problemów przeniesie ciężki przedmiot, a budowniczy Antler postawi most czy schody. Pacyfistą z pewnością nie można określić Atoma, który jako jedyny posługuje się bronią palną. Wojacy zyskali kilka dodatkowych umiejętności. A-Men 2 jest tak bliski pierwszej części, że posiada nawet identyczną oprawę AV (powtarzają się nawet utwory muzyczne i teksty żołnierzy).

 
Wszystkich misji jest łącznie 44. Uwzględniono w nich dodatkowe wytyczne, wymuszające zaliczenie poziomu w określony sposób (np. na czas), a także sklepik, gdzie za zdobytą walutę możemy nabyć elementy ubioru. Od samego początku do dyspozycji oddanych jest siedem misji. W miarę postępów – ocenianych na koniec planszy – odblokowywane są kolejne. Użytkownik sprawuje również władzę nad kamerą. Może ją przybliżać i oddalać, a także przesuwać po całej planszy dla lepszego rozeznania.
 
Zrezygnowano za to z multiplayera, który wcześniej i tak wydawał się dodany na siłę. Poziom trudności już w "jedynce" dawał się we znaki - teraz wydaje się jeszcze wyższy i nawet na pierwszej treningowej planszy można zaliczyć zgon kilkanaście razy. Tradycyjnie nie obejdzie się wtedy bez powtórki całego levelu, o ile wcześniej nie wykonało się save'a w punkcie kontrolnym. Dla rządnych porównań przygotowano jeszcze ranking sieciowy – światowy oraz lokalny. Hadkorowe połączenie elementów logicznych z platformowymi spowodowało, że sami producenci gry nazwali swoje dzieło: „najtrudniejszy indyk w PlayStation Network”. 
Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme

Miesięcznik PSX Extreme