Castlevania Judgment

Castlevania Judgment

6,4
10 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Eighting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.11.2008
Europa:
27.03.2009
Producent:
Eighting
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
18.11.2008
Europa:
27.03.2009

Castlevania Judgment - opis gry

Castlevania Judgment to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku japońskie studio Eighting. Gra ukazała się na Wii. Koji Igarashi, twórca serii, podczas jej produkcji pełnił rolę producenta.

Fabuła Castlevania Judgment nie jest skomplikowana i przede wszystkim stanowi pretekst, by w jednej grze pomieścić postacie z różnych epok uniwersum. I tak Galamoth chce raz na zawsze pozbyć się swojego śmiertelnego wroga, Draculi, w związku z czym przyzywa demona zwanego Time Reaper, który cofa się o 10 tysięcy lat wstecz. O planach tych dowiaduje się jednak Aeon, potężny mag, który w jedno miejsce sprowadza bohaterów pochodzących z przeszłości i przyszłości. Muszą oni powstrzymać sługę Galamotha i nie dopuścić do bałaganu w czasoprzestrzeni.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Judgment to w pełni trójwymiarowa bijatyka, tzn. gracz może z pełną swobodą poruszać się po arenach pojedynków. Walka odbywają się jeden na jednego. Grający korzysta z Wiilota i nunchaka. Willot służy do wyprowadzania ciosów, np. żeby użyć broni należy nim machnąć, nunchak odpowiada z kolei za sterowanie (tzn. ruchy) podopiecznym.

 

Każda z postaci w grze posiada swoją własną unikalną broń. Do wyboru mamy czternastu zawodników, wśród nich znajdują się bohaterowie z obu stron barykady, np. Dracula, Shanoa, Simon Belmont, Death, Alucard czy Maria. Na arenach znajdują się interaktywne elementy otoczenia, na które możemy oddziaływać. Kręcą się po nich również szeregowi przeciwnicy znani z tradycyjnych części serii (zombie, minotaury, ryboludzie), dzięki którym można zregenerować zdrowie. Poza tym możemy także nasyłać potwory na oponentów lub zastawiać pułapki.

 

Castlevania Judgment robi użytek z funkcji sieciowych sprzętu Nintendo. Gracze mogą ze sobą rywalizować lub skorzystać z komunikacji między Wii i NDS-em (jeśli posiadają Castlevania: Order of Ecclesia), co odblokowuje różne bonusowe dodatki, jak nowe areny na przykład.

Wideo - Castlevania Judgment

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper