G-Police: Weapons of Justice

G-Police: Weapons of Justice

7,2
26 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 7.2

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Psygnosis
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
31.08.1999
Europa:
31.08.1999
Producent:
Psygnosis
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
31.08.1999
Europa:
31.08.1999

G-Police: Weapons of Justice - opis gry

G-Police: Weapons of Justice to gra akcji, w której gracz wciela się w postać policjanta pilotującego (między innymi) futurystyczne helikoptery. Tytuł trafił na PlayStation w 1999 roku, za jego produkcję odpowiadało Psygnosis. Weapons of Justice kontynuowało luźno wątki wydanego dwa lata wcześniej G-Police.

Od wydarzeń przedstawionych w pierwszej części minęło niewiele czasu. Policja wygrała wówczas batalię z korporacją Nanosoft i jej prywatną armią. Niestety, był to początek nowych kłopotów. Przypomnieć o sobie postanowiły ukrywające się podczas konfliktu gangi, o tyle niebezpieczne, że oddział G-Police został mocno przetrzebiony. Ziemskie siły zbrojne postanawiają przysłać posiłki, ale do tego czasu Jeff Slater, główny bohater “jedynki”, musi sobie poradzić korzystając z pomocy niedobitków.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Weapons of Justice oferuje kilka zmian względem oryginału. Przede wszystkim poprawiono sterowanie - teraz możemy strafe’ować i strzelać dwiema broniami jednocześnie. Z drugiej strony ograniczono jednak lockowanie się na przeciwniku.

 

Druga istotna kwestia dotyczy dostępnych do użytku pojazdów. Wśród nich główną rolę odgrywają oczywiście specjalne, futurystyczne helikoptery, ale w Weapons of Justice dostęp zyskujemy również do pojazdu opancerzonego Rhino, mecha potrafiącego skakać czy wojskowego statku kosmicznego, który pilotujemy pod koniec gry. Każdy posiada unikalne dla siebie uzbrojenie. Sami nie decydujemy jednak o tym, jakiej maszyny będziemy używać w trakcie misji. Wszystko zależy od charakteru danego zadania.

 

Twórcy przygotowali łącznie trzydzieści misji i -- w przeciwieństwie np. do Colony Wars od tego samego developera -- narracja jest tutaj liniowa. Gracz musi zaliczyć konkretne zadanie, by móc popchnąć fabułę do przodu, ale w Weapons of Justice nie zabrakło też opcjonalnych wytycznych do zrealizowania. Co więcej, oprócz głównego wątku gra oferuje ponadto nowy tryb treningowy, misje specjalne (niezwiązane z fabułą) a także rozmaite bonusy do odblokowania.

Wideo - G-Police: Weapons of Justice

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper