Agent Armstrong

Agent Armstrong

6,4
19 oceny

Ocena wg platformy:

PSone 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
King of the Jungle
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
18.09.1997
Europa:
18.09.1997
Producent:
King of the Jungle
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
18.09.1997
Europa:
18.09.1997

Agent Armstrong - opis gry

Agent Armstrong to side-scrollowana gra akcji wyprodukowana przez nieistniejące już studio King of the Jungle i wydana przez Virgin Interactive na PlayStation w 1997 roku. Tytuł inspirował się takimi seriami jak Metal Slug i Contra.

Ów Armstrong to agent brytyjskich służb specjalnych, którego zadaniem jest powstrzymać zdobywającą władzę na światem przestępczą organizację. Akcja gry ma miejsce w latach 30-ych ubiegłego wieku. Podczas misji tytułowego bohatera odwiedzimy trzydzieści poziomów, podróżując po czterech kontynentach. Po około pięciu odbywa się walka z bossem.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Na każdym poziomie gracz otrzymuje wytyczne (co najmniej dwie) do wykonania. Dzielą się ona na te obligatoryjne i opcjonalne, które możemy sobie odpuścić. Przeważnie rozchodzi się o uratowanie zakładników lub eliminację pewnej liczby bandziorów, rzadziej musimy natomiast zniszczyć jakiś większy cel. I skoro o tym mowa - niektóre elementy otoczenia są w grze zniszczalne, co pozwala zgarnąć amunicję lub medykamenty. Po zaliczeniu zadania odpalamy natomiast flarę i odlatujemy do bazy.

 

Armstrong oprócz strzelania potrafi biegać, skakać, wspinać się, padać na ziemię w celu uniknięcia ostrzału lub rzucać niektórymi broniami (np. granatami). Sekcje wymagające zręczności przy skakaniu są przy tym nierzadkie i nie należą do najprostszych ze względu na trudności z oceną dystansu (Armstrong mimo przyjętej konwencji może poruszać się we wszystkich kierunkach, nie tylko w prawo i lewo; może też zostać zaatakowany praktycznie z każdej strony). Był to najprawdopodobniej najważniejszy zarzut pod adresem gry.

 

Dla osób, które miały problem z poziomem trudności, twórcy przygotowali specjalny level treningowy dostępny z poziomu bazy, ale jego obecność nie robiła większej różnicy.

Wideo - Agent Armstrong

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper