Dragon Quest Monsters 2: Iru and Luca's Marvelous Mysterious Key

Dragon Quest Monsters 2: Iru and Luca's Marvelous Mysterious Key

6,3
3 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 6.3
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
06.02.2014
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
06.02.2014

Dragon Quest Monsters 2: Iru and Luca's Marvelous Mysterious Key - opis gry

Dragon Quest Monsters 2: Iru to Ruka to Fushigina Fushigina Kagi (tłumaczone jako Iru and Luca’s Marvelous Mysterious Key) to japońska gra RPG, w której istotę rozgrywki stanowi hodowanie i wystawianie do walk własnych potworów. Tytuł jest remakem drugiej odsłony DQM wydanej pierwotnie na Game Boya i pierwsze PlayStation. Za jego produkcję odpowiadało Square Enix.

Historia Dragon Quest Monsters 2 kręci się wokół rodzeństwa, Cobiego i Tary (jp. Iru i Luka; preferowaną postać wybieramy na początku przygody), którzy jako hodowcy potworów przybywają do królestwa Greatlog w poszukiwaniu zarobku. Gra, podobnie jak główne odsłony serii, posiada pewien wątek fabularny, ale najważniejszy w niej jest aspekt hodowli.

Dalsza część tekstu pod wideo

W odświeżonym DQM2 pojawiają się rozwiązania znane z pierwowzoru oraz zupełnie nowe elementy. Przede wszystkim powracają klucze, które otwierają przed bohaterami dostęp do nowych części świata. Starcia odbywają się w systemie turowym, a nasza drużyna składa się z czterech potworów, które trenujemy. Hodowcy mogą zacierać ręce, ponieważ potencjalnych podopiecznych jest tutaj aż ponad osiemset.

Jeśli chodzi o nowości, w remake’u pojawia się m.in. specjalny gatunek potworów, tzw. G-Size, które cechują wielkie gabaryty (są one znacznie potężniejsze niż mniejsze stworzenia, ale z drugiej strony zajmują wszystkie miejsca podczas walk). Nowy jest też system Montner pozwalający tworzyć własne potwory wybierając cztery ich 'części'.

Zmiany idą jeszcze dalej. Pojawiają się kostiumy, umiejętność kucania (możemy omijać w ten sposób niektórych przeciwników), tańczenia, wykuwania broni oraz gwizdek, który przywołuje potwory znajdujące się w dalszej odległości (widzimy je w trakcie eksploracji). Tytuł robi też użytek z funkcji 3DS-a, pozwalając dzielić się kluczami z innymi graczami przy pomocy funkcji StreetPass albo przenieść stan gry z Dragon Quest Monsters: Terry's Wonderland 3D (remake’u pierwszej odsłony DQM). Po przejściu głównego wątku otrzymujemy też dostęp do nowych ustawień związanych z hodowlą.

DQM2 posiada multi dla maksymalnie ośmiu osób.

Wydana po kilku latach wersjach na urządzenia przenośne oferowała nowe potwory (w tym te z Dragon Quest XI) oraz różne inne dodatki niedostępne na 3DS.

Wideo - Dragon Quest Monsters 2: Iru and Luca's Marvelous Mysterious Key

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper