Bloody Roar 4

Bloody Roar 4

6,9
35 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.9

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Eighting/Raizing
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.11.2003
Europa:
28.11.2003
Producent:
Eighting/Raizing
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
15 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
11.11.2003
Europa:
28.11.2003

Bloody Roar 4 - opis gry

Bloody Roar 4 to trójwymiarowa bijatyka, w której zawodnicy potrafią transformować się w antropomorficzne bestie. Za produkcję odpowiada studio Eighting (wcześniej Raizing). Tytuł ukazał się wyłącznie na PlayStation 2 w 2003 roku i zakończył żywot tej zasłużonej serii bijatyk.

Założenia są bardzo podobne do poprzednich odsłon Bloody Roar. Gracz ma do wyboru osiemnaście postaci (w tym cztery do odblokowania), które potrafią przybrać formę antropomorficznej bestii. Część przypomina zwierzęta, innym bliżej do demonicznych istot. Generalnie powraca większość starych znajomych. Do “czwórki” wprowadzono jednak poważną zmianę w tej kwestii. Teraz wszyscy posiadają dwa paski naładowane od samego początku. Runda kończy się zwycięstwem, jeśli wyczerpią się oba. Każdy z nich informuje o stanie konkretnej formy, dlatego pokonany pod ludzką postacią zawodnik automatycznie przemienia się w bestie (i vice versa).

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gra przedstawia znane z poprzednich części warianty rozgrywki i coś zupełnie nowego - karierę. Rzecz przypomina zwyczajny Arcade, jednak teraz dodano doń możliwość rozwoju postaci. Po zwycięskich starciach otrzymujemy tzw. “punkty DNA”, których możemy użyć do nauki nowych umiejętności i ‘kupna’ ekwipunku. Tak odpicowanego zawodnika da się następnie wystawić do pojedynków w innych trybach. 

 

Niestety, pomimo wprowadzenia kilku znaczących nowości Bloody Roar 4 uchodzi za zdecydowanie najsłabszą część serii. Rozwiązanie z dwoma paskami sprawiało, że rozleciał się balans i względna równowaga między umiejętnościami zawodników, natomiast tryb kariery okazał się sztuką dla sztuki bez sensownego zastosowania. Walki nadal były widowiskowe, pozwalając na wyprowadzenie potężnych combosów, lecz to nie wystarczyło, by gracze masowo pobiegli do sklepów a wydawcy zechcieli wyłożyć pieniądze na kontynuowanie cyklu.

Wideo - Bloody Roar 4

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper