Hatsune Miku: Project Diva F

Hatsune Miku: Project Diva F

7,6
17 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 7.8
PS Vita 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sega
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Muzyczna
Premiery
Świat:
07.03.2013
Europa:
04.09.2013
Producent:
Sega
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Muzyczna
Premiery
Świat:
07.03.2013
Europa:
04.09.2013

Hatsune Miku: Project Diva F - opis gry

Hatsune Miku: Project Diva F to gra rytmiczna wyprodukowana i wydana przez Segę na PlayStation 3 i PlayStation Vita. Była to piąta część serii, która zwłaszcza w Japonii cieszy się niemałą popularnością. Europejska wersja ukazała się tylko w dystrybucji cyfrowej.

Podobnie jak w przypadku innych gier rytmicznych, także i tutaj naszym zadaniem jest wklepywanie przycisków, których symbole pojawiają się na ekranie w trakcie odgrywania piosenki. Czasami musimy je zwyczajnie nacisnąć, innym razem przytrzymać, jeszcze kiedy indziej wcisnąć dwa jednocześnie. Jeśli idzie nam dobrze, pojawia się gwiazdka - w takim przypadku musimy wychylać gałkę w odpowiednich kierunkach albo (to dotyczy Vity) przejechać palcem po ekranie dotykowym. Podczas każdej piosenki pojawia się fragment zwany Technical Zone, który dostarcza nam dodatkowych punktów, jeśli okażemy się bezbłędni. Jest też Chance Time - tutaj z kolei wklepanie właściwej sekwencji nagradzane jest odegraniem bonusowej scenki lecącej w tle zmagań. Każdy utwór można odegrać na trzech stopniach trudności.

Dalsza część tekstu pod wideo

W grze do wyboru jest około dziesięciu postaci, tzw. vocaloidów, w tym ikoniczna zielonowłosa Hatsune Miku. Gracz może pogłębiać relacje z vocaloidami kupując im prezenty, dekorując ich pokoje meblami i innymi bibelotami, albo po prostu wchodząc w bezpośrednią interakcję.

Kreatywność grającego może też być wykorzystana w trybie Edit Mode, który umożliwia tworzenie własnych teledysków. Można w nim wykorzystać piosenki z gry lub z mp3. Tworząc swój klip decydujemy o scenografii, choreografii, tzw. modułach (strojach, występujących vocaloidach), a nawet o ruchu ust jeśli chcemy użyć kawałka akurat nieobecnego w grze.

W porównaniu do swoich poprzedników Project Diva F może się pochwalić wyraźnie lepszą oprawą graficzną. Modele postaci są bardziej szczegółowe, Sega postarała się też o znaczną poprawę animacji - nie tylko vocaloidów, ale nawet ich włosów.

Wideo - Hatsune Miku: Project Diva F

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper