Flashback (2013)

Flashback (2013)

6,5
32 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
PS3 6.5
X360 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
VectorCell
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
6.5 godzin
Premiery
Świat:
21.08.2013
Europa:
21.08.2013
Producent:
VectorCell
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
6.5 godzin
Premiery
Świat:
21.08.2013
Europa:
21.08.2013

Flashback (2013) - opis gry

Flashback to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana przez studio VectorCell i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Produkcja była remake’iem Flashback: The Quest for Identity wydanego w pierwszej połowie lat 90.

Założenia fabularne nie uległy zmianie względem pierwowzoru. Gra pozwala nam się wcielić w Conrada B. Harta, który jednak na samym początku nie wie, że jest Conradem B. Hartem, bowiem stracił on swoją pamięć. Głównego bohatera Flashback poznajemy, gdy ucieka przed Cyborgami swoim odrzutowym motocyklem. Niestety, ucieczka nie do końca się udaje. Maszyna zostaje uszkodzona i rozbija się w dżungli na Tytanie. Próbując przeżyć w tych niesprzyjających warunkach Conrad wkrótce poznaje swoje imię i nazwisko. Dowiaduje się również, że musi udać się do Nowego Waszyngtonu, aby znaleźć niejakiego Iana, który ma kłopoty.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka na pierwszy rzut oka także nie uległa zmianie. Nadal mamy tu do czynienia z dwuwymiarową (a w zasadzie 2,5D, bo modele postaci i otoczenie są trójwymiarowe) grą action-adventure. Nasz podopieczny podczas zmagań walczy z przeciwnikami, rozwiązuje łamigłówki i wykazuje się małpią zręcznością podczas sekcji zręcznościowych. W remake’u jednak pewne akcenty porozkładano inaczej - większy nacisk został mianowicie postawiony na akcję.

Nowością jest obecność gogli, które pozwalają zaznaczyć przedmioty, z którymi można wejść w interakcję (a także przeciwników). Na uwagę zasługują również elementy RPG. Conrad otrzymuje doświadczenie, a wraz z nim punkty, dzięki którym można rozwijać jego potencjał. Doskonalić da się trzy parametry, a do tego dochodzi również możliwość upgrade’owania umiejętności. W przypadku gdybyśmy potrzebowali więcej doświadczenia możemy wybrać się do wirtualnej rzeczywistości.

W grze pojawiają się także sekcje, podczas których zasiadamy za sterami wspomnianego odrzutowego motocykla.

Remake Flashback zawiera też pierwowzór dostępny z poziomu głównego menu.

Wideo - Flashback (2013)

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper