Hyperdimension Neptunia Victory

Hyperdimension Neptunia Victory

6,5
12 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Idea Factory / Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
30.08.2012
Europa:
15.03.2013
Producent:
Idea Factory / Compile Heart
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
30.08.2012
Europa:
15.03.2013

Hyperdimension Neptunia Victory - opis gry

Hyperdimension Neptunia Victory to japońska gra RPG wyprodukowana wspólnie przez studia Idea Factory i Compile Heart z myślą o PlayStation 3. Victory to trzecia odsłona serii, jednak akcja rozgrywa się tu w alternatywnym do poprzedników uniwersum. Muzykę do gry napisali m.in. znani w branży kompozytorzy - Nobuo Uematsu i Kenji Ito.

Akcja Hyperdimension Neptunia Victory toczy się w świecie alternatywnym do poprzednich odsłon serii, jednak jego założenia pozostają bez zmian - nadal mamy tu bowiem do czynienia z pewną metaforą branży elektronicznej rozrywki. Wiele postaci to swoiste inkarnacje firm i konsol. Główna bohatera Victory, Neptune, to np. personifikacja nie wydanej nigdy konsoli Sega Neptune. Jej nowa przygoda (nowa, bo wcześniej odgrywała główną rolę w pierwszej części serii) zaczyna się gdy zostaje przerzucona do świata V Dimension będącego właśnie u progu wojny…

Dalsza część tekstu pod wideo

W trzeciej części Hyperdimension Neptunia mamy do czynienia z turowym systemem walki, jednak postacie mogą do pewnego stopnia poruszać się po polu bitwy. Pozycja, jaką zajmujemy, ma istotne znaczenie, ponieważ zasięg technik i broni nie jest nieskończony - dobre ustawienie jest tutaj kluczem do sukcesu. Użycie skilli regulują punkty SP, bez których nie jesteśmy w stanie nic zdziałać. Pozwalają one nie tylko odpalać umiejętności, ale także umożliwiają transformację niektórych postaciom, co znacząco zwiększa ich potencjał bojowy.

Patent dotyczący walk, o którym warto jeszcze napomknąć, to GP - Guard Points. Punkty te odpowiadają za stan postawy obronnej oponentów. Odpalanie kolejnych ataków pozwala GP uszczknąć, a pozbycie się wszystkich wprowadza nieprzyjaciela w status Guard Break, przez który znacząco obniżają się jego parametry odpowiedzialne za wytrzymałość. Dość rzecz, że warto zeń robić użytek.

Oprócz gra oferuje także inne atrakcje. Gracze mogą odkrywać nowe lokacje oddelegowując do tego skautów, co nagradzane jest przedmiotami, tworzyć przedmioty za pomocą syntezy, oraz zbierać specjalne części, od których zależna jest forma transformacji bohaterek.

Wideo - Hyperdimension Neptunia Victory

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper