Army of Two: The Devil's Cartel

Army of Two: The Devil's Cartel

6,5
103 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 6.8
X360 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Visceral Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
26.03.2013
Europa:
28.03.2013
Polska:
28.03.2013
Producent:
Visceral Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
26.03.2013
Europa:
28.03.2013
Polska:
28.03.2013

Recenzja redakcji

Recenzja: Army of Two: The Devil's Cartel (PS3)
8.0
Recenzja: Army of Two: The Devil's Cartel (PS3)

Army of Two: The Devil's Cartel - opis gry

Army of Two: The Devil's Cartel to strzelanina widziana z perspektywy trzeciej osoby kładąca duży nacisk na kooperację między graczami. Gra zmierza na PlayStation 3 i Xboksa 360 i jest trzecią częścią serii.

Akcja gry umiejscowiona zostanie w Meksyku. Nasi najemnicy (robocze ksywki: Alpha i Bravo) zostają wynajęci przez władze fikcyjnego miasteczka La Puerta i mają oczyścić okolicę z panoszących się karteli narkotykowych. Seria Army of Two od początku stawiała na galopującą akcję i ostre wymiany ognia, więc „trójka” nie zamierza się od nich odcinać. A żeby teraz grało się naprawdę przyjemnie, kolesie troszkę przypakują i nauczą się modyfikować broń (rozbudowana opcja edycji). Sama ilość dostępnego sprzętu także ulegnie powiększeniu, podobnie zresztą jak ilość smaczków i ruchów bohaterów niezbędnych do prowadzenia skutecznej wyrzynki w co-opie.

W „trójce” - podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach - od umiejętności współpracy zależeć będzie powodzenie misji. Powraca m.in. Aggro, czyli skupianie uwagi wrogów na sobie. Dodatkowe smaczki to delikatny akcent taktyczny (konieczność podnoszenia dogorywającego kompana, wspieranie ogniem zaporowym), skryptowane cutscenki kooperacyjne, podczas których bohaterowie na chwilę się rozdzielają oraz tryb Overkill. Ta nowość ma własny pasek, nabijamy kolejnymi fragami – aktywowana, czyni z nas Terminatora: daje nam większą moc broni i odporność na pociski, a użyta w duecie spowalnia chwilowo czas.

Grę napędza silnik Frostbite 2.0. Trzeba będzie ostro kombinować i często zmieniać pozycje, gdyż kampienie za byle murkiem nie daje już gwarancji nietykalności. Zniszczalne otoczenie ma szansę ostro przełamać schematy oraz zniwelować nudę i powtarzalność kolejnych akcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Army of Two: The Devil's Cartel

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper