Sacrilegium

Sacrilegium

Producent:
Reality Pump
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Premiery
Prace wstrzymane
Producent:
Reality Pump
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Horror
Premiery
Prace wstrzymane

Sacrilegium - opis gry

Sacrilegium to horror tworzony przez polską ekipę deweloperską Reality Pump, zmierzający na PS3 i Xboksa 360. Autorzy gry mają na swoim koncie między innymi serię Two Worlds.

Bohaterką Sacrilegium jest dwudziestoletnia, ciemnowłosa dziewczyna imieniem Alex, pochodząca ze słonecznej Kalifornii. Jako studentka i adeptka sztuk walki zostanie uwikłana w mroczną historię, pełną nieoczekiwanych zwrotów akcji i mrożących krew w żyłach wydarzeń, a gracze będą mieli okazję odwiedzić różne rejony świata, od San Francisco aż po najbardziej klimatyczne zakątki Starego Kontynentu.

W grze w roli naszych przeciwników pierwsze skrzypce odegrają bardzo popularne w ostatnich latach wampiry (zwane tutaj Moroi). Reality Pump nie zamierza jednak kierować się współczesnymi wzorcami i projektując wrogów sięgnęło do korzeni rodem z mrocznej Transylwanii. Mimo iż gra czerpie garściami z szeroko rozumianej klasyki, pojawią się w niej także mechanizmy typowe dla aktualnej generacji gier wideo i tytułów pokroju Heavy Rain. Mowa oczywiście o sekwencjach QTE, które mają wzbogacić wrażenia płynące z pojedynków z krwiożerczymi bestiami. Alex dostanie szeroki wybór broni krótkiej oraz długiej – nie zabraknie zarówno pistoletów, jak i kuszy, którą będziemy mogli skutecznie unicestwiać napierające maszkary.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sceny akcji oraz sekwencje walk zagrane zostaną przez aktorów i ekspertów doskonale znających się na sztukach walki i reżyserii. A wszystko to oczywiście z wykorzystaniem zaawansowanego systemu motion capture, bez którego w dzisiejszych czasach żadna pozycja aspirująca do miana produkcji z gatunku AAA nie może się obejść. Gra wykorzysta autorski, multiplatformowy silnik GRACE2. A jeśli już jesteśmy przy silniku, warto dodać, że wcześniej wykorzystano go choćby w grze Two Worlds II. Na szczególną uwagę zasługuje także technologia śledzenia wzroku 3D-ET autorstwa Reality Pump, która zadebiutowała w grach na pecety. Potwierdzono także obecność stereoskopowego 3D i nie wykluczono pełnej, polskiej wersji językowej.

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper