SKLEP
Persona 2: Eternal Punishment (PSP)
2456V

Persona 2: Eternal Punishment (PSP)

Persona 2: Eternal Punishment (PSP)
  • Producent: Atlus
  • Wydawca: Atlus
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 17.05.2012
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

Atlus, zachęcone sukcesem pierwszego spin-offa serii Shin Megami Tensei, w postaci Persony, ponownie zapragnęło wydać RPG-a inspirowanego filozofią egzystencjalną i psychologią Carla Junga oraz powieściami H.P. Lovecrafta. Atlus pomyślało drugą Persony jako dwa oddzielne epizody - Innocent Sin oraz Eternal Punishment. Gry zostały wydane w 1999 roku na PlayStation. Konwersja przetłumaczona na język angielski pojawiła się na PSP w przypadku Persona 2: Innocent Sin.

Akcja rozgrywa się w obu wersjach w fikcyjnym mieście Sumaru. W przypadku Innocent Sin śledzimy losy ucznia liceum o imieniu Tatsuya Suou. Eternal Punishment dzieje się natomiast bezpośrednio po wydarzeniach z Innocent Sin. W przypadku tego tytułu główną bohaterką jest Maya Amano, młoda redaktora magazynu drukowanego w mieście Sumaru. Obie postaci przeżywają ekstremalnie niebezpieczne chwile, w trakcie których ich życie wisi na włosku. W efekcie tych przeżyć bohaterowie zostają przeniesieni do przestrzeni zwanej Philemon, dzięki czemu pozyskują możliwość przywoływania demonów zwanych Personami.

W przeciwieństwie do poprzednich gier w serii Shin Megami Tensei tytuł prezentowany jest w ujęciu kamery TPP - gracz widzi bohaterów na planszach. Rozgrywka w obu tytułach dzieje się głównie w lochach (gameplay jest identyczny w Innocent Sin i Eternal Punishment). Po zainicjowaniu walk (losowo) przechodzimy do wyznaczonej areny starć. Potyczki toczą się pod turowe dyktando. Gracz wybiera komendy ze specjalnego menu, starając się tak ustawić towarzyszy broni, by zainicjować tzw. Fusion Spell. Ten specjalny atak uaktywnia się w przypadku gdy kolejni bohaterowie odpalają swoje ataki magiczne w odpowiednim porządku.

Ważną częścią rozgrywki w Persona 2 jest możliwość kontaktowania się z demonami w trakcie walk. Celem rozmów z przeciwnikami jest przede wszystkim przekonanie ich, że prowadzenie potyczki jest pozbawione sensu. Demony mogą również podarować drużynie przedmioty, pieniądze, uleczyć ją albo ułatwić podróżowanie po lochach w inny sposób.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme