Call of Duty: Black Ops – Declassified (PS Vita)

Call of Duty: Black Ops – Declassified (PS Vita)

Call of Duty: Black Ops – Declassified
  • Producent: Activision Leeds
  • Wydawca: Activision
  • Polski dystrybutor: Licomp Empik Multimedia
  • Wersja językowa: Polska Napisy
  • Premiery
  • Świat: 13.11.2012
  • Europa: 13.11.2012
  • Polska: 23.11.2012
  • Gatunek: Strzelanina
  • Liczba graczy: 1-8
  • od lat 16
  • wulgarny język
  • online
  • przemoc

Ocena społeczności

6.145 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Call of Duty: Black Ops – Declassified jest pierwszą odsłoną sygnowanej logo Activision serii, która została wydana na PlayStation Vita. Stworzeniem tej produkcji zajęło się studio Nihilistic Software, które znane jest choćby dzięki Resistance: Burning Skies. Gra została wydana w 2012 roku.

W Call of Duty: Black Ops - Declassified gracze otrzymują do dyspozycji dwa tryby rozgrywki. Pierwszym z nich jest kampania, w której znalazło się dziesięć luźno związanych ze sobą misji. Jej struktura przypomina tryb Special Ops ze stacjonarnych odsłon serii, toteż przed graczem stawiane są zróżnicowane zadania. W każdej z nich, oprócz wypełniania stawianych przed nami celów, jesteśmy poddawani punktowej ocenie - ma to na celu zachęcenie do osiągania coraz lepszych wyników.

Drugim trybem jest multiplayer, w którym może się ze sobą zmierzyć maksymalnie ośmiu graczy, stając w szranki w takich wariantach rozgrywki jak Free for All, Team Deathmatch, Kill Confirmed (gdzie po zabiciu przeciwnika musimy zebrać pozostawiony po nim nieśmiertelnik), Drop Zone (w którym naszym zadaniem jest przejęcie i utrzymanie konkretnego punktu na mapie), a także Team Tactical (w tym przypadku przed graczami stawiane są zróżnicowane zadania).

Ponadto na sprawdzenie czeka tu także tryb Hordy, gdzie musimy stawiać czoła następującym po sobie falom przeciwników. Niestety w Declassified nie pojawił się ciepło przyjęty przez graczy tryb Zombie.

Kiedy gra trafiła na sklepowe półki, spotkała się z bardzo chłodną reakcją ze strony graczy i recenzentów, którzy narzekali na niską jakość oprawy graficznej (nawet pomimo tego, że do jej produkcji użyto opracowanego przez Infinity Ward silnika napędzającego części serii wydane na konsole stacjonarne), długość rozgrywki w przypadku kampanii dla pojedynczego gracza i znacznie okrojony względem stacjonarnego tryb multiplayer.

Podobne gry