Drakan: The Ancients' Gates

Drakan: The Ancients' Gates

7,1
30 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.1

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Surreal Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
28.01.2002
Europa:
05.07.2002
Producent:
Surreal Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa
Śr. czas:
25 godzin
Premiery
Świat:
28.01.2002
Europa:
05.07.2002

Drakan: The Ancients' Gates - opis gry

Drakan: The Ancients’ Gates to gra action-adventure z elementami RPG wyprodukowana przez amerykańskie studio Surreal Software i wydana przez Sony Computer Entertainment na PlayStation 2. Tytuł był kontynuacją Drakan: Order of the Flame z PC.

Główną bohaterką gry jest Rynn, która na początku przygody wraca do swoich rodzinnych stron, by odkryć, że zostały one zniszczone. Smok Arokh, jej towarzysz, twierdzi, że słyszy głosy, które mówią, aby oboje wyruszyli do miasta Surdana. Wieści nie są najlepsze. Na miejscu dowiadują się o nowym, poważnym zagrożeniu - terroryzujących ludzkie osady potworach zwanych Desert Lords. Bohaterowie muszą dać im odpór, ale we dwoje nie dadzą rady - potrzebują potężnych sprzymierzeńców. Smoki, które mogłyby pomóc, zostały jednak zamknięte w swoim świecie w związku z czym Rynn i Arokh muszą znaleźć sposób, żeby do nich dotrzeć pomimo wszelkich możliwych przeszkód.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gameplay drugiego Drakana można podzielić na dwie części, bowiem Rynn walczy na ziemi lub na grzbiecie smoka. W tym pierwszym przypadku Arokh nadal może jej jednak pomagać - jedyne miejsca, gdzie nie dociera, to lochy i tym podobne (ciasne) pomieszczenia. Bohaterka ma do dyspozycji rozmaite przydatne zaklęcia oraz bronie, które zdobywa wypełniając zadania zlecane przez napotykanych NPC-ów.

 

Na grzbiecie smoka sytuacja wygląda inaczej. Rynn nie może posługiwać się swoimi normalnymi umiejętnościami i zamiast tego zdaje się na Arokha, który eliminuje wrogów za pomocą np. ognistego oddechu. Przeciwnicy znajdujący się na ziemi są wówczas przeważnie bezbronni, ale ci atakujący z powietrza stanowią już większe wyzwanie - zwłaszcza celność i zdolność manewrowania jest w przypadku takich potyczek niezbędna. Smok ma też oczywiście zastosowanie poza walką, skracając czas podróży do odległych miejsc.

 

Drakan: The Ancients’ Gates był w swoim czasie oceniany dobrze. Średnia jego ocen oscylowała wokół ośmiu punktów na dziesięć możliwych.

Wideo - Drakan: The Ancients' Gates

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper