Metroid II: Return of Samus

Metroid II: Return of Samus

8,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Nintendo R&D1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
28.09.2011
Europa:
24.11.2011
Producent:
Nintendo R&D1
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Premiery
Świat:
28.09.2011
Europa:
24.11.2011

Metroid II: Return of Samus - opis gry

Metroid II: Return of Samus to dwuwymiarowa gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Nintendo. Tytuł ukazał się na Game Boyu (wersja ta trafiła też na Virtual Console 3DS-a) i był bezpośrednią kontynuacją pierwszego Metroida z NES-a.

“Dwójka” kontynuuje wątki przedstawione w pierwowzorze. Samus Aran, kosmicznej łowczyni głów, udało się powstrzymać intrygę piratów, którzy zamierzali wykorzystać nowo odkryte pasożytnicze organizmy o nazwie metroid do panowania we wszechświecie. Galaktyczna Federacja chce jednak by bohaterka postawiła jeszcze kropkę nad i. W związku z tym wysyła ją na planetę SR388, gdzie doszło do pierwszego kontaktu z metroidami.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra na pierwszy rzut oka nie odbiega od oryginału, ale różnice pojawiają się gdzie indziej. Tym razem bowiem nasze zadanie jest z góry określone - musimy wyeliminować niedobitki metroidów. Pomaga nam w tym specjalny detektor, który informuje o liczbie tych stworzeń znajdujących się na danym obszarze. Jeśli wyeliminujemy je wszystkie, wówczas dochodzi do opadnięcia poziomu lawy, który pozwoli Samus przeczesywać nowe lokacje.

W Metroid II pojawiają się dwie nowe bronie (laser oraz plazma) a także inne ciekawe funkcje kombinezonu pomagające bohaterce w misji na SR388. Wśród tych wymienić można Super Jump, upgrade pozwalający Samus wykonywać wielokrotne skoki, Spider Ball i Spring Ball. Te ostatnie dotyczą zdolności przemieniania się w kulę. Spider Ball sprawia, że przyczepia się ona do ścian i sufitów, a Spring Ball daje jej możliwość skakania.

Co warto dodać, Samus nie rozpoczyna przygody z pustymi rękami. Już na starcie ma do dyspozycji umiejętność przemieniania się w kulę oraz trzydzieści rakiet.

Drugiego Metroida można ukończyć w niecałe pięć godzin. Do zapisywania stanu gry służą specjalne moduły porozmieszczane na planecie.

Wideo - Metroid II: Return of Samus

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper