Monsters, Inc. Scare Island

Monsters, Inc. Scare Island

6,3
8 oceny

Ocena wg platformy:

PC -
PS2 6.1
PSone 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Artificial Mind and Movement
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
30.10.2001
Europa:
01.02.2002
Producent:
Artificial Mind and Movement
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
30.10.2001
Europa:
01.02.2002

Monsters, Inc. Scare Island - opis gry

Monsters, Inc. Scare Island to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Artificial Mind and Movement i wydana przez Sony Computer Entertainment. Tytuł ukazał się na konsolach PlayStation i PlayStation 2 oraz PC.

Fabuła - Monsters, Inc. Scare Island

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry rozgrywa się przed wydarzeniami ukazanymi w filmie animowanym “Potwory i spółka”. Historia skupia się na perypetiach Mike’a i Sulley, dwóch ‘początkujących’ potworów, które zostają wysłane na tytułową Wyspę Strachu, gdzie doskonalą się w technikach straszenia. W uniwersum filmu/gry straszenie dzieci to bowiem źródło energii przypominającej elektryczność, dzięki czemu społeczność potworów może funkcjonować.

Rozgrywka - Monsters, Inc. Scare Island

Produkcja Artificial Mind and Movement to trójwymiarowa platformówka. W grze odwiedzamy kilka regionów wyspy pełniących funkcję platformerowych światów: mamy tu więc centrum treningowe zlokalizowane w warunkach miejskich, pustynnych i arktycznych. Każdy z nich składa się z pomniejszych leveli. Do wyboru mamy dwie postacie, wspomnianych Mike’a Sulleya, którzy różnią się umiejętnościami. Przed rozpoczęciem planszy gra sugeruje nam, kto nada się lepiej do wykonania zadania.

Naszym głównym celem jest straszenie dzieci, a konkretnie - robotów udających dzieci. Jeśli takiego zlokalizujemy, jesteśmy zmuszeni wziąć udział w zręcznościowej minigrze polegającej na wciskaniu odpowiednich przycisków. Pod koniec planszy jesteśmy oceniani. Brązowy medal otrzymujemy za wystraszenie co najmniej pięciu robotów, srebrny za znalezienie dziesięciu żetonów “Monsters, Inc”, natomiast złoty za odnalezienie i przestraszenie wszystkich ośmiu robotów. 

Poszczególne wersje nie różnią się specjalnie od siebie. Tę z PS2 cechuje jednak ładniejsza oprawa graficzna i nowe umiejętności straszenia. 

Wideo - Monsters, Inc. Scare Island

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper