Tales of Innocence R
2035V

Tales of Innocence R

Tales of Innocence R
  • Producent: 7th Chord
  • Wydawca: Bandai Namco
  • Wersja językowa: Japońska
  • Premiery
  • Świat: 26.01.2012
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1

Tales of Innocence R to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio 7th Chord i wydana przez Bandai Namco na PlayStation Vita. Tytuł był odświeżoną wersją Tales of Innocence z NDS-a. Żadna z nich nie ukazała się poza Japonią.

Uniwersum gry składa się z dwóch światów - Devaloka i Naraka. Ten pierwszy zamieszkują istoty znajdujące się wyżej w hierarchii, ale potrzebują one dusz innych by przeżyć. By zaradzić temu problemowi, użyty zostaje artefakt mający połączyć oba światy, ale rezultat tych zabiegów jest kiepski: wybucha wojna a fuzja nie zostaje dokończona. Po wielu latach rozpoczyna się właściwa historia. Na świecie zaczynają się pojawiać ludzie o niezwykłej mocy - tzw. avatary. Ze strachu przed nimi władze imperium Regnum wydają rozkaz, by przeprowadzać łapanki. Jednym z avatarów jest główny bohater, Ruca, syn z rodziny kupieckiej mieszkającej w Regnum.

Tales of Innocence R to remake gry uprzednio wydanej na NDS-a. Nowościami zasługującymi na największą uwagę są zmiany w oprawie graficznej, która teraz jest w pełni trójwymiarowa, oraz zmodyfikowany system walki przywodzący na myśl odsłony serii wydane na konsolach stacjonarnych. Pojedynki rozgrywają się w czasie rzeczywistym na trójwymiarowych planszach, po których nasi podopieczni poruszają się z pełną swobodą. Twórcy zaimplementowali dwa nowe patenty: wskaźnik Rave i kontrataki. Ten pierwszy zapełnia się jeśli zadajemy obrażenia przeciwnikom. Po przekroczeniu pewnego progu możemy liczyć na bonusy, np. większą ilość doświadczenia po walce albo regenerację HP. Kontra, jak sama nazwa wskazuje, pozwala zablokować cios przeciwnika i kontynuować combo.

Główny wątek jest dość krótki i można go zaliczyć w około dwadzieścia godzin, ale do tego dochodzi też sporo questów znacząco wydłużających żywotność gry. Struktura ToIR nie odstaje przy tym od tradycyjnych japońskich role-playów - w trakcie przygody odwiedzamy miasta, wchodzimy w interakcję z NPC-ami, walczymy oraz przeczesujemy dungeony, w których musimy rozwiązywać łamigłówki.

Podobne gry