MotoHeroz (Wii)

MotoHeroz (Wii)

MotoHeroz
  • Producent: RedLynx
  • Wydawca: RedLynx
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 15.09.2011
  • Europa: 15.09.2011
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Zręcznościowa, Samochodówka
  • Liczba graczy: 1-4
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 3
  • online

Ocena społeczności

7.01 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

MotoHeroz to gra zręcznościowa, w której kontrolujemy samochodzik przypominający małego buggy. Za produkcję odpowiadało studio RedLynx, twórcy uznanej serii Trials. Gra była dostępna na Wii w dystrybucji cyfrowej, czyli w serwisie WiiWare.

Rozgrywka MotoHeroz żywo przypomina wspomnianą na wstępie serię Trials. Kontrolując mały samochodzik buggy (ale i nie tylko) przemierzamy tu dwuwymiarowe plansze próbując wykonywać stawiane przed nami wyzwania zręcznościowe. Te wyzwania mogą dla przykładu polegać na zaliczeniu planszy w określonym czasie, pokonaniu jakiegoś przeciwnika (konkretnie jego ducha), zebraniu porozmieszczanych tu i ówdzie monet itd. itp. Nie zawsze więc chodzi o przejechanie z punktu A do punktu B. Podobnie jak w Trials, prawa fizyki są niezwykle istotne i należy mieć je na względzie gdy np. gdy próbujemy się rozpędzić lub przeskoczyć rozpadlinę. Zaliczając zadanie otrzymujemy gwiazdki, które odblokowują dodatkową zawartość.

W MotoHeroz mamy do wyboru trzy warianty rozgrywki: Story, Online oraz Party. Story to tryb dla jednego gracza, w którym zmagamy się z coraz bardziej wymyślnymi planszami. W Online otrzymujemy dodatkowe wyzwania stworzone z myślą o sieciowe rywalizacji - wyniki osiągnięte w trakcie rozgrywki mogą sprawić, że trafimy do rankingów. Z kolei Party to tryb wieloosobowy (lokalny) dla maksymalnie czterech osób.

W sumie twórcy dali nam do dyspozycji czternaście małych samochodzików oraz ponad sto leveli. Co warto jednak dodać, w przypadku leveli RedLynx udostępniało nowe wyzwania po premierze. Te popularniejsze były dostępne do pobrania dłużej, te mniej popularne zastępowano innymi. Jeden level ‘ważył’ zaledwie kilkadziesiąt kilobajtów, dlatego niewielka ilość pamięci Wii (bez kart) nie stanowiła problemu.

Podobne gry