Payday: The Heist

Payday: The Heist

6,4
50 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.1
PS3 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Overkill Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
18.10.2011
Europa:
02.11.2011
Producent:
Overkill Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Akcja
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
18.10.2011
Europa:
02.11.2011

Payday: The Heist - opis gry

Payday: The Heist to strzelanina FPP z naciskiem na multiplayer wyprodukowana przez studio Overkill Software na PlayStation 3 i komputery osobiste. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji. 

W Payday: The Heist akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Gra pozwala nam się wcielić w jednego z czterech oprychów parających się napadami. Łącznie mamy tu do wykonania sześć misji (plus ew. dlc) rozgrywających się w różnych miejscówkach, np. banku, biurowcu lub więzieniu. Grać można w pojedynkę lub z trzema innymi osobami przez sieć lub lokalnie. Podczas każdego zadania musimy zrealizować pewne wytyczne. Dla przykładu w poziomie rozgrywającym się w banku należy nie tylko dostać się do skarbca, ale także przy okazji usunąć nagrania z monitoringu. W trakcie tych zmagań przeszkadzają nam oczywiście stróże prawa. Ilość amunicji nie jest duża, więc musimy ją oszczędzać. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość wzięcia zakładnika - możemy go wymienić na członka ekipy, jeśli zostanie on uprzednio złapany (tzn. przyjmie zbyt dużo obrażeń i nie zdążymy mu pomóc). Z czasem poziom trudności rośnie, a policja ma coraz większe możliwości. Oprócz zwyczajnych ochroniarzy i szeregowych policjantów pojawiają się np. agenci FBI.

Dalsza część tekstu pod wideo

W grze można zdobywać reputację i tym sposobem rozwijać swojego podopiecznego. Im więcej kasy, tym lepsza reputacja. Pieniądze otrzymujemy nie tylko zgarniając zwitki znajdowane w trakcie rozgrywki, ale także zaliczając wyzwania. Z każdym nowym poziomem doświadczenia regeneruje się nam zdrowie, a także otrzymujemy amunicję lub jakiś przedmiot, którym może być broń, element wyposażenia, upgrade lub coś w tym stylu. Konkretną nagrodę wybieramy przed każdym level-upem decydując się na jedną z trzech opcji. System rozwoju przypomina tu trochę drzewka z gier RPG.

Wideo - Payday: The Heist

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper