Breach

Breach

5,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.0
X360 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Atomic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
26.01.2011
Europa:
26.01.2011
Producent:
Atomic Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-16
Premiery
Świat:
26.01.2011
Europa:
26.01.2011

Breach - opis gry

Breach to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby nastawiona na multiplayer wyprodukowana przez studio Atomic Games i wydana przez firmę Destineer. Tytuł ukazał się na komputerach oraz Xboxie 360.

Breach to strzelanina FPP nastawiona wyłącznie na rozgrywkę wieloosobową. Produkcja powstała na gruzach Six Days in Fallujah, innej strzelaniny (tego samego developera) biorącej na blat temat inwazji na Irak, która ze względu na kontrowersyjne wątki została ostatecznie skasowana. Tutaj również mamy do czynienia ze strzelaniną, której akcja rozgrywa się w czasach współczesnych, a jednym z założeń twórców było ukazanie warunków panujących na polach bitew.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Breach mamy do wyboru cztery warianty rozgrywki. Jest to Team Deathmatch, Infiltration, Retrieval oraz Convoy. Ten pierwszy nie wymaga wyjaśnień (dostępny jest wariant z respawnami i bez). W Infiltration nasze zadanie (a konkretnie naszego zespołu) polega na zdobywaniu określonych punktów na mapie, za co otrzymujemy punkty. Retrieval polega na odbiciu konkretnego obiektu, z kolei w Convoy, jak sama nazwa sugeruje, jedna ekipa stara się uchronić konwój i dotrzeć z nim do punktu kontrolnego, natomiast druga w tym przeszkadza. Do wyboru jest pięć klas (Rifleman, Gunner, Sniper, Support i Recon) różniących się umiejętnościami i wyposażeniem. W rywalizacji bierze udział maksymalnie szesnaście osób (po osiem na jedną drużynę).

Podczas rozgrywki możemy korzystać z elementów otoczenia, za którymi można się ukryć. Kamera zmienia wówczas perspektywę na tpp, dzięki czemu mamy możliwość lepszego rozpoznania sytuacji wokół naszej postaci. Zza osłony można również oddawać blind shoty i wychylać się. Na uwagę zasługuje ponadto zniszczalne otoczenie, które także da się wykorzystać do własnych celów.

Wideo - Breach

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper