Radiant Silvergun

Radiant Silvergun

3,8
4 oceny

Ocena wg platformy:

NS 2.0
X360 4.3
SAT -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Treasure
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.09.2011
Europa:
14.09.2011
Producent:
Treasure
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.09.2011
Europa:
14.09.2011

Radiant Silvergun - opis gry

Radiant Silvergun to strzelanina reprezentująca gatunek shmupów. Grę wyprodukowało studio Treasure, tytuł ukazał się najpierw na automatach, następnie konsolowa wersja trafiła na Saturna, a po latach również w cyfrowej dystrybucji na Xboxa 360 i Nintendo Switch.

Fabuła - Radiant Silvergun

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra rozpoczyna się wraz z końcem świata. Jako pilot statku zwanego Radiant Silvergun cofamy się w czasie, by znaleźć coś, co pomoże uratować planetę. Na naszej drodze stanie jednak rasa kosmitów określanych jako Origin, z którymi zmagać będziemy się przez sześć poziomów opartych tematycznie na różnych epokach historycznych.

Rozgrywka - Radiant Silvergun

W przeciwieństwie do wielu innych shmupów, w produkcji Treasure nie ma power-upów. Zamiast tego do dyspozycji mamy siedem różnych broni, które obsługujemy używając trzech przycisków. Umiejętne przełączanie się pomiędzy nimi jest na wagę złota, np. różne części bossów, którzy występują tutaj w poważnych rozmiarach, składają się z kilku części reagujących inaczej w zależności od tego, czym w nich naparzamy. Właściwy wybór zwiększa szanse na zgarnięcie bonusowych punktów.

Radiant Silvergun premiuje również chainowanie. Przeciwników reprezentują trzy kolory. Jeśli zestrzelimy trzech jednego typu, zwiększamy ilość otrzymywanych punktów, a co z tym idzie - jesteśmy w stanie szybciej zmodyfikować posiadane bronie.

Wersje konsolowe różniły się od pierwowzoru wydanego na automatach. Na Saturnie dodano animowane cut-scenki autorstwa studia Gonzo, natomiast na Xboxie 360 poprawiono grafikę, zaimplementowano sieciowy co-op dla dwóch graczy (na sprzęcie Segi, co jasne, był tylko offline) oraz tryb, który zmieniał system przyznawania punktów na ten znany z Ikarugi, gry uchodzącej za duchowego spadkobiercę Radiant Silvergun.

Wideo - Radiant Silvergun

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper