Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley

Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley

7,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

X360 7.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Twisted Pixel
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Akcja
Premiery
Świat:
06.10.2010
Europa:
06.10.2010
Producent:
Twisted Pixel
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa,   Akcja
Premiery
Świat:
06.10.2010
Europa:
06.10.2010

Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley - opis gry

Comic Jumper to dwuwymiarowa gra zręcznościowa wyprodukowana przez amerykańskie studio Twisted Pixel Games i wydana przez Microsoft. Tytuł ukazał się na Xboxie 360 i dostępny był w cyfrowej dystrybucji.

Fabuła - Comic Jumper

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym bohaterem gry jest kapitan Smiley, komiksowy superbohater, który zmaga się z nie lada problemem: spadkiem popularności. Ostatni zeszyt z jego przygodami sprzedał się bowiem bardzo kiepsko, dlatego teraz musi on się odkuć. W tym celu odwiedza on różne inne komiksy walcząc ze złoczyńcami i zarabiając pieniądze. Są ich cztery rodzaje: współczesne, srebrny wiek (okres czasu od lat 50. do 70.), fantasy oraz manga. Każdy z nich różni się stylem graficznym.

Rozgrywka - Comic Jumper

Przez lwią część czasu Comic Jumper to scrollowana gra akcji/zręcznościowa, w której obijamy facjaty naprzykrzających się przeciwników i biegamy a to w prawo a to w lewo. Rozgrywka jest też jednak nierzadko urozmaicona przez inne atrakcje. Dla przykładu niekiedy zdarza się, że bierzemy udział w sekcjach strzelankowych. Wówczas skupiamy się na kontrolowaniu celowniczka i robieniu zadymy. Czasami też Smiley zasiada za sterami pojazdów i gra przypomina bardziej klasyczne shmupy. Jeszcze inny przykład to sekwencje quick time event, podczas których należy wcisnąć odpowiednie przyciski w odpowiednim czasie.

Wraz z postępami nasz podopieczny zarabia pieniądze. A im większe są nasze osiągnięcia (np. przejście jakiejś planszy bez obrażeń), tym więcej ich zgarniemy. Kasę można przeznaczyć na rozwój parametrów bohatera i tym samym podnoszenie jego potencjału bojowego, ale też na rzeczy, które nie mają bezpośredniego związku z rozgrywką. Są to między innymi ilustracje, wywiady z aktorami podkładającymi głosy, komiksy, a nawet dwa poziomy do gry Splosion Man.

Wideo - Comic Jumper: The Adventures of Captain Smiley

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper