SKLEP
Bloody Good Time
1429V

Bloody Good Time

Bloody Good Time
  • Producent: Outerlight
  • Wydawca: Ubisoft
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 28.10.2010
  • Europa: 28.10.2010
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strzelanina FPP, Akcja
  • Liczba graczy: 1-8
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 16
  • używki
  • online
  • przemoc

Bloody Good Time to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Outerlight i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się na komputerach oraz konsoli Xbox 360. Uchodzi za duchowego spadkobiercę The Ship, innej gry Outerlight wydanej na PC w 2006 roku.

Bloody Good Time to strzelanina FPP stawiająca nacisk na wieloosobowe potyczki, czyli gatunek dość szeroko reprezentowany, ale wyróżniająca się paroma patentami. Do wyboru mamy kilka postaci, aktorów, którzy trafią na plan filmowy pewnego dziwnego reżysera (Director X). Jak się okazuje, aby zdobyć rolę aktorzy muszą zacząć rywalizować na śmierć i życie.
 
Twórcy przygotowali cztery warianty rozgrywki: hunt, elimination, revenge oraz deathmatch. W każdym z nich musimy zabijać i zarazem nie dać się zabić przez innych. Sęk jednak, w tym, że w Bloody Good Time rzecz nie polega na tym, aby ruszyć na rywali od razu. Pod uwagę musimy wziąć czynnik “sławy” (fame), bez którego nie mamy co liczyć na sukces.  Po pierwsze, w grze otrzymujemy do dyspozycji różne rodzaje broni, np. topory, patelnie, paralizatory, pistolety, karabiny snajperskie czy miotacze płomieni. Bronie te dostarczają różnej ilości fejma, dlatego na początku warto rozejrzeć się po planszy w poszukiwaniu czegoś możliwie najbardziej przydatnego (informują o tym gwiazdki). Do tego dochodzą też pułapki pozostawione przez reżysera czy wspomagacze/dopałki pomagające nam lub uprzykrzające życie reszcie. Warto jednak dodać, że zabijać nie możemy otwarcie - należy unikać kamer i strażników.
 
Oprócz sławy należy też pilnować trzech innych rzeczy: zmęczenia, ulgi oraz głodu. Zmęczenie powoduje, że nasza postać porusza się wolniej i musi odpocząć. Niski wskaźnik ulgi sprawia, że jest ona mniej wytrzymała i musi się załatwić w ustronnym miejscu. Z kolei przy głodzie zaczyna ona tracić energię/zdrowie, dlatego musi się najeść. Wykonywanie tych czynności powoduje jednak, że ktoś może nas bez problemu wyeliminować.

Podobne gry
Miesięcznik PSX Extreme