Galerians: Ash

Galerians: Ash

6,4
12 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Polygon Magic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Horror
Premiery
Świat:
25.04.2002
Europa:
11.04.2003
Producent:
Polygon Magic
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Horror
Premiery
Świat:
25.04.2002
Europa:
11.04.2003

Galerians: Ash - opis gry

Galerians: Ash to gra typu survival horror wyprodukowana przez studio Polygon Magic i wydana w Europie przez Sammy Studios na PlayStation 2. Tytuł jest sequelem wydanego na pierwszej konsoli Sony Galerians.

Galerians: Ash to bezpośrednia kontynuacja Galerians z PlayStation. Historia pierwowzoru miała miejsce w dalekiej przyszłości, gdy stworzono komputer nazwany Dorothy, którego zadaniem było organizować życie ludzi. W wyniku pewnych wydarzeń maszyna jednak się buntuje uznając ludzkość za istoty słabe i niekompletne. Ich miejsce według planu ma zająć nowa rasa - tytułowi Galerians posiadający zdolności związane z telekinezą -- ale Rion, główny bohater "jedynki", z pomocą gracza plany te udaremnia. A przynajmniej tak się wszystkim wydaje. Przed swoją śmiercią Dorothy powołuje do życia ostatnich przedstawicieli Galerians, z którymi ludzie toczy walkę przez sześć lat. Lilia, jedna z poznanych uprzednio postaci, postanawia przywrócić do życia Riona, który jest jedyną nadzieją na zakończenie koszmaru.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka przypomina inne tytuły typu survival horror, choć pewnym urozmaiceniem są tutaj telekinetyczne zdolności głównego bohatera używane zamiast zwyczajnej broni. Im częściej jednak po nie sięga, tym gorzej dla niego. Rion staje się bowiem z czasem coraz bardziej “uzależniony”, co może mu przeszkodzić nawet w normalnym stawianiu kroków. Duże znaczenie mają wszelkiej maści przedmioty lecznicze, które czasami zostawiają je pokonani przeciwnicy. Niektóre z nich pozwalają zwiększyć ilość HP lub siłę naszych ataków, przywodząc na myśl systemy rozwoju z gier RPG.

 

Galerians: Ash posiadało spory potencjał, jednak nie wykorzystano go w żadnym znaczącym stopniu. Oceny były średnie. Krytykowano zwłaszcza nudny gameplay, który wymagał od gracza biegania po sterylnych lokacjach, oraz wysoki poziom trudności wynikający z nie najlepszego balansu rozgrywki (umiejętności potrzebują kilku sekund na odpalenie, osłony są niemalże bezużyteczne) i kamery (możemy przełączać się na widok z oczu, ale niewiele on pomaga).

Wideo - Galerians: Ash

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper