Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

7,4
100 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.3
XBOX 7.0
GC 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Traveller's Tales
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
13.11.2001
Europa:
23.11.2001
Producent:
Traveller's Tales
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
13.11.2001
Europa:
23.11.2001

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex - opis gry

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex to platformówka w stylu 2,5D wyprodukowana przez Traveller’s Tales i wydana przez Universal Interactive. Tytuł ukazał się na PlayStation 2, GameCube’a i Xboxa. The Wrath of Cortex to czwarta część Crasha i zarazem pierwsza przy  produkcji której nie brało udziału studio Naughty Dog.

W czwartej części Crasha pojawia się dziewięć postaci znanych z poprzednich odsłon serii. Gracz przejmuje tu kontrolę nad tytułowym bohaterem lub jego siostrą Coco, których zadaniem jest powstrzymać szalonego naukowca Neo Cortexa przed zdobyciem dominacji nad światem przy użyciu nowej superbroni.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Aby uporać się z niebezpieczeństwem, dwójka bohaterów będzie musiała zdobyć 25 kryształów porozrzucanych po różnych lokacjach. Podobnie jak w poprzednich częściach, gracz, jako Crash, ma pewną swobodę w wyborze poziomu - ze swojej bazy wypadowej może wybrać ten, który akurat najbardziej mu pasuje. Jeden level to jeden kryształ. Czasami wystarczy dotrzeć na koniec danego etapu, innym razem należy sprostać jakiemuś wyzwaniu. To jednak nie wszystko, bo oprócz podstawowych poziomów wrzucono też te bonusowe (dostęp do nich jest możliwy po odnalezieniu specjalnej platformy).

 

Oprócz kryształów możemy tu też położyć na łapę na diamentach. Tych są dwa rodzaje - jeden zdobywamy po zniszczeniu wszystkich skrzynek na danym poziomie, drugi po zaliczeniu bonusowego etapu. W grze pojawiają się również relikty, które możemy zdobyć pobijając czasy w time trialach. Wyzwanie to pojawia się gdy zaliczymy poziom, a następnie doń wrócimy i włączymy licznik odmierzający czas. W takim przypadku znajdować będziemy skrzynki z cyferkami - ich zniszczenie zatrzymuje licznik na jedną, dwie bądź trzy sekundy. Skucha podczas próby pobicia rekordu nie skutkuje utratą życia. Zdobycie pięciu reliktów odblokowuje dostęp do bonusowego etapu w Secret Warp Roomie.

 

Crash i Coco rozpoczynają zmagania z trzema życiami. Zdobycie stu owoców Wumpa może jednak zwiększyć ich ilość. W grze (tak jak w poprzednikach) pojawia się maska Aku-Aku chroniąca nas przed obrażeniami - zdobycie trzech gwarantuje krótkotrwałą nietykalność.

Wideo - Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper