Beyond Good & Evil

Beyond Good & Evil

Ocena wg platformy:

PC 8.3
PS2 8.3
XBOX 8.3
GC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
19.11.2003
Europa:
05.12.2003
Polska:
03.02.2004
Producent:
Ubisoft
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
15 godzin
Premiery
Świat:
19.11.2003
Europa:
05.12.2003
Polska:
03.02.2004

Beyond Good & Evil - opis gry

Beyond Good & Evil to gra action-adventure wyprodukowana i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się na PC oraz na konsolach PS2, Xbox i GameCube. 

Fabuła - Beyond Good & Evil

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja Ubisoft Montpellier przenosi gracza do roku 2435 na planetę Hillys w Czwartym Sektorze galaktyki. Świat Hillys przypomina miks współczesności z elementami science-fiction oraz fantasy. Sielankowa planeta nękana jest atakami Obcych, a bezpieczeństwa strzeże Sekcja Alpa - wojsko walczące dla dobra społeczeństwa. Główną bohaterką gry jest młoda dziennikarka Jade. Jest ona sierotą, która nie znała swoich rodziców i dziś opiekuje się tymi, których los doświadczył podobnie. Pewnego dnia do dziewczyny zgłasza się organizacja IRIS, która chce, by wywlekła ona na światło dzienne tajemnice Sekcji Alpha.

Rozgrywka - Beyond Good & Evil

Beyond Good & Evil to gra przygodowa, w której rozgrywka w dużym stopniu przypomina dowolną część znanej posiadaczom konsol Nintendo The Legend of Zelda. Skojarzenia z przygodami Linka nasuwają takie elementy, jak bliźniaczo podobny HUD, prosty system walki, automatyczne skoki czy takie drobiazgi jak serduszka symbolizujące energię bohaterki. Nadrzędnym celem gracza jest robienie zdjęć, będących dowodami na to, że przed ludźmi ukrywana jest prawda na temat bieżących wydarzeń. Podobnie jak w innych tradycyjnych grach action-adventure rozgrywka składa się tu z rozlicznych elementów: eksploracji, rozwiązywania środowiskowych łamigłówek czy minigier. W niektórych sytuacjach bohaterce pomaga poduszkowiec (można go z czasem usprawniać), którym podróżuje między lokacjami i bierze udział w wyścigach.

Deweloper zdecydował się na prosty, zręcznościowy system walki, gdyż głównie należy się skradać. Lwia część zadań wymaga pozostawania w cieniu, a konsekwencją wykrycia przez wroga jest często konieczność powrotu do punktu kontrolnego. W wolnych chwilach można udać się po pobliskiego baru, a także wykonywać zdjęcia flory i fauny.

Wideo - Beyond Good & Evil

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper