Broken Sword: The Sleeping Dragon

Broken Sword: The Sleeping Dragon

7,4
43 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.4
PS2 7.4
XBOX 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Revolution Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
14.11.2003
Europa:
14.11.2003
Polska:
14.01.2004
Producent:
Revolution Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
14.11.2003
Europa:
14.11.2003
Polska:
14.01.2004

Broken Sword: The Sleeping Dragon - opis gry

Broken Sword: The Sleeping Dragon to przygodówka wyprodukowana przez studio Revolution Software i wydana w Europie przez THQ na PC, PlayStation 2 i Xboxa (w planach była również wersja na GameCube’a). The Sleeping Dragon to trzecia odsłona serii Broken Sword. Poprzednie dwie ukazały się m.in. na pierwszej konsoli Sony.

Trzecia odsłona Broken Sword pozwala nam ponownie śledzić perypetie George’a Stobbarta i Nico Collard. Poprzednio dwójka ta rozwiązywała zagadki związane z tajemnicami zakonu templariuszy i cywilizacją Majów, tym razem jednak postarają się odkryć prawdę o zagadkowym manuskrypcie Voynicha pełnym rozmaitych informacji w nieznanym języku. Para bohaterów podczas swojej wyprawy odwiedzi różne miejsca - Kongo, Paryż, Anglię, Czechy i Egipt.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

The Sleeping Dragon, podobnie jak poprzednie części serii, jest przygodówką, choć różnica polega na tym, że tym razem zmieniono styl graficzny - z 2D przeskoczono w 3D. Gra zachowuje podstawowe elementy składowe swojego gatunku (znajdziemy tu eksplorację, konwersacje i szukanie przedmiotów), choć nie brakuje w niej także sekcji zręcznościowych.

 

Trzeci Broken Sword nie korzysta już z interfejsu point-and-click. Naszymi podopiecznymi sterujemy bezpośrednio - za pomocą klawiatury lub pada. W prawym dolnym rogu widnieją odpowiedniki czterech przycisków mogących odpowiadać za czynność kontekstową. George i Nico szukają przedmiotów, które służą do rozwiązywania zagadek, a także mogą prowadzić rozmowy z NPC-ami dzięki drzewkom dialogowym, co pozwala im zdobyć użyteczne informacje na różne tematy. W odróżnieniu od np. klasyków LucasArts (i wielu innych przygodówek), w The Sleeping Dragon bohaterowie mogą kopnąć w kalendarz.

Wideo - Broken Sword: The Sleeping Dragon

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper