1080° Avalanche

1080° Avalanche

7,5
14 oceny

Ocena wg platformy:

GC 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
NST
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
28.11.2003
Europa:
28.11.2003
Polska:
28.11.2003
Producent:
NST
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Sportowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
28.11.2003
Europa:
28.11.2003
Polska:
28.11.2003

1080° Avalanche - opis gry

1080° Avalanche to gra sportowa traktująca o snowboardzie, która w 2003 roku trafiła na GameCube’a. Za jej produkcję odpowiadało amerykańskie Nintendo Software Technology. Tytuł był następcą wydanego na Nintendo 64 1080° Snowboarding.

W odróżnieniu od większości gier tego typu, Avalanche kładzie nacisk na ściganie, a nie trzaskania akrobacji. Do wyboru mamy pewną ilość zawodników oraz piętnaście tras zjazdowych. Każdy ze snowboardzistów posiada kilka unikalnych dla siebie desek do wyboru, a z czasem możemy zdobyć nowe, które nierzadko bywają jakimś cudacznym przedmiotem, np. pingwinem, padem do NES-a albo rakietą. Nowością względem pierwowzoru jest możliwość nabicia specjalnego wskaźnika umożliwiającego zaatakowanie rywala. Czynimy to poprzez wykonywanie ewolucji w trakcie wyścigu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra oferuje kilka wariantów zabawy. Jest to chociażby standardowy Time Trial (jazda na czas), Trick Attack (próba nabicia jak największej ilość punktów za wykonywane triki; tryb ten zawiera trzy unikalne trasy), a także zupełnie nowe jak tytułowy Avalanche, w którym uciekamy przed lawiną niszczącą wszystko na swej drodze, oraz Gate Challenge (zaliczanie bramek). Jest też multiplayer dla maksymalnie czterech osób. Możemy się w nim ścigać na split-screenie lub podłączyć kablem cztery konsole. Warto wspomnieć, że 1080° Avalanche to jedna z niewielu gier na GameCube’a, która korzystały z funkcji sieciowych.

Avalanche było oceniane słabiej niż poprzednik, który odniósł komercyjny sukces. Grę zapowiedziano już w 1998 roku, lecz odpowiedzialne za nią wówczas studio Left Field Productions nie podołało zadaniu. Produkcję miało dokończyć amerykańskie Nintendo Software Technology, jednak rezultat (według spekulacji próba wyprostowania tego, co pozostawiło w spadku Left Field) nie był zadowalający dla wszystkich fanów pierwszej gry.

Wideo - 1080° Avalanche

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper