Maximo vs Army of Zin

Maximo vs Army of Zin

7,5
37 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
18.09.2003
Europa:
13.02.2004
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
18.09.2003
Europa:
13.02.2004

Maximo vs Army of Zin - opis gry

Maximo vs Army of Zin to gra hack’n’slash z elementami platformówki wyprodukowana i wydana przez Capcom na PlayStation 2 w 2003 roku. Tytuł jest duchowym spadkobiercą klasycznej serii Ghosts’n’Goblins.

Army of Zin to bezpośrednia kontynuacja wydanego dwa lata wcześniej Maximo. Akcja ma miejsce kilka miesięcy po wydarzeniach tam przedstawionych, główny bohater wciąż nie ustaje w poszukiwaniach swojej narzeczonej, której nie udało mu się uratować ostatnim razem. Niestety, na jego nieszczęście na głowie pojawiają mu się nowe problemy. Do życia po pięciuset latach powraca tytułowa armia Zin, którą tworzą mechaniczne potwory napędzane duszami zmarłych. Sprawcą całego zamieszania jest niejaki Lord Bane.

Dalsza część tekstu pod wideo

Podobnie jak oryginał, Army of Zin stawia głównie na walkę, ale ważna okaże się też zręczność przy pokonywaniu sekcji platformowych. O stanie zdrowia Maximo informuje jego zbroja. Jeśli ją straci, wówczas (pozostając w samych bokserkach) wystarczy jeden strzał, by posłać go do piachu. Ekwipunek można jednak z czasem usprawniać.

Nowym elementem jest możliwość transformacji. Główny bohater po zdobyciu pewnej ilości dusz może przemienić się w Grim Reapera, który jest nieśmiertelny i silniejszy. Wprawdzie trwa to tylko ograniczoną ilość czasu, ale ten stan rzeczy można zmienić (czyt. wydłużyć). Maximo może teraz także ratować mieszkańców swojego królestwa przed armią. W zamian oferują oni użyteczne przedmioty (np. nowe elementy zbroi) lub dobrą radę.

Maximo vs Army of Zin uchodzi za udane przedsięwzięcie, które (poniekąd) przeniosło kultowe Ghosts’n’Goblins w epokę 128 bitów. Gra nie doczekała się jednak kontynuacji, choć z udostępnionych materiałów wynikało, iż Capcom planował wyprodukować część trzecią.

Wideo - Maximo vs Army of Zin

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper