Billy Hatcher and the Giant Egg

Billy Hatcher and the Giant Egg

7,5
8 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.5
GC 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sonic Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
23.09.2003
Europa:
31.10.2003
Producent:
Sonic Team
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Zręcznościowa
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
23.09.2003
Europa:
31.10.2003

Billy Hatcher and the Giant Egg - opis gry

Billy Hatcher and the Giant Egg to gra zręcznościowa wyprodukowana przez Sonic Team, twórców serii Sonic the Hedgehog, i wydana przez Segę. Tytuł ukazał się najpierw na GameCube’ie, a później został też przeniesiony na komputery osobiste z systemami Windows i Mac OS.

Akcja gry toczy się w świecie o nazwie Morning Land, gdzie sielski żywot wiodą jego mieszkańcy - kurczaki. Niestety, w końcu zostaje on przerwany. Na miejscu zjawia się niejaki Dark Raven wraz ze swoją armią. Porywa on kurczaki a Morning Land pozostawia w ciemnościach wiecznej nocy. W produkcji Sonic Team wcielamy się w tytułowego chłopca, który zostaje wybrany przez mędrców wspomnianej krainy jako ostatnia deska ratunku.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Billy Hatcher przedstawia dość unikalny styl rozgrywki, który kręci się wokół jajek. Nasz podopieczny ma bez nich mocno ograniczone możliwości - jest bezbronny i potrafi co najwyżej skakać. Sytuacja zmienia się radykalnie gdy odnajdzie jajko. Turlając je ze sobą staje się szybszy, bardziej zwinny, może nim również ciskać w oponentów. Po zgarnięciu pewnej liczby owoców z jajka wykluwa się niespodzianka. Może to być pomocnik, jakiś power-up czy dodatkowe życia. Niektóre z tych 'dóbr' są niezbędne, by zaliczyć dany poziom. Jajka nie są jednak niezniszczalne. Jeśli otrzymają pewną ilość obrażeń, rozpadają się (informuje o tym stosowny wskaźnik). W takim przypadku musimy cofnąć się do miejsca, w którym je znaleźliśmy.

 

Gra składa się z siedmiu światów, a w nich czekają nas jeszcze rozmaite misje z różnymi wytycznymi. Po ich przejściu jesteśmy zaś oceniani (najwyższa nota to S). Pewnych urozmaiceniem są sekcje typowo zręcznościowe, np. wyzwania polegające na przelatywaniu przez obręcze.

 

Billy Hatcher robi użytek z funkcji pozwalającej na wymianę danych między GameCube’iem i Game Boy Advance. Spełniając określone wymagania w grze możemy zyskać dostęp do minigier takich jak Puyo Pop, ChuChu Rocket i Nights: Time Attack.

Wideo - Billy Hatcher and the Giant Egg

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper