Terminator 3: Redemption

Terminator 3: Redemption

6,5
21 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.5
XBOX 6.3
GC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Paradigm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
02.09.2004
Europa:
24.09.2004
Producent:
Paradigm
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja
Śr. czas:
10 godzin
Premiery
Świat:
02.09.2004
Europa:
24.09.2004

Terminator 3: Redemption - opis gry

Terminator 3: Redemption to gra action-adventure wyprodukowana przez studio Paradigm Entertainment i wydana przez Atari na PlayStation 2, GameCube’a oraz Xboxa. Produkcja, wbrew temu co sugeruje tytuł, nie był zwykłą adaptacją filmu Terminator 3.

Akcja toczy się w latach 30. XXI wieku. Świat został spustoszony przez nuklearny holocaust, a na tych, którzy ocaleli, poluje armia wrogo nastawionych maszyn. My wcielamy się tutaj w przeprogramowanego Terminatora T-800 mającego dwa cele. W pierwszej kolejności musi on się dostać do budynku, którym ukrywany jest wehikuł czasu, a następnie użyć go by uratować Johna Connora oraz Katherine Brewster, bez których dalsza walka ruchu oporu pozbawiona jest sensu.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gameplay w produkcji Paradigm można podzielić na trzy części: strzelaninę ‘na szynach’, strzelaninę oferującą większą dozę swobody oraz sekcje z pojazdami. Ten ostatni, trzeci filar rozgrywki jest przy tym najważniejszy. Do dyspozycji mamy różne maszyny, jak np. samochody policyjne, motocykle czy czołgi Skynetu. Każdy pojazd posiada jakieś unikalne właściwości i każdy prowadzi się inaczej. Twórcy twierdzili, że inspiracją było dla nich Grand Theft Auto III.

 

Sekcje strzelankowe dzielą, jak wspomnieliśmy, na dwa rodzaje. Raz gra przypomina tradycyjne shootery TPP, podczas których wytrzebiamy nieprzyjaciół poruszając się po zwykle ‘korytarzowych’ lokacjach. Innym razem skupiamy się tylko eliminowaniu hurtowej ilości maszyn. Przeważnie w trakcie tych poziomów obsługujemy karabin maszynowy zamontowany na pokładzie helikoptera.

 

Gra nie cieszyła się zbytnim uznaniem i zbierała raczej bardzo przeciętne noty. Powodem tego mógł być czas produkcji. Paradigm miał bowiem tylko osiem miesięcy na jej sklecenie.

Wideo - Terminator 3: Redemption

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper