P.T.O. IV: Pacific Theater of Operations

P.T.O. IV: Pacific Theater of Operations

6,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 6.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Koei
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna,   Symulacja
Premiery
Świat:
28.03.2002
Europa:
26.03.2004
Producent:
Koei
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strategiczna,   Symulacja
Premiery
Świat:
28.03.2002
Europa:
26.03.2004

P.T.O. IV: Pacific Theater of Operations - opis gry

P.T.O. IV (Pacific Theater of Operations IV) to strategia traktująca głównie o bitwach morskich wyprodukowana i wydana przez japońską firmę Koei. Tytuł ukazał się na PlayStation 2 w 2002 roku.

Rozgrywka - P.T.O. IV

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra stanowi ciekawe połączenie strategii turowych i czasu rzeczywistego. Rozgrywkę prowadzimy na dwóch płaszczyznach - kreowanie strategii i zarządzanie odbywa się w systemie turowym, a bitwy w czasie rzeczywistym.

Podczas kampanii możemy grać jako Brytyjczycy, Amerykanie, Japończycy lub Niemcy. W zależności od wyboru gra rozpoczyna się inaczej. Co ciekawe, jeśli wybierzemy Amerykanów bądź Japończyków rozgrywka wprawdzie rozpocznie się w 1939 roku, ale przez dwa ‘growe’ lata nie będziemy walczyć, tylko gromadzić surowce, budować oraz rozwijać technologie. P.T.O. IV daje przy tym możliwość rozwijania alternatywnych scenariuszy historycznych.

Strategię planujemy na mapie wojskowej podzielonej na terytoria. Jedna tura równa się jednemu miesiącowi. Na terytoriach należących do naszej armii możemy wydobywać żelazo, aluminuim i ropę. Każdy z tych surowców pełni inną rolę. Żelazo służy do konstrukcji okrętów, aluminium do konstrukcji samolotów, a ropę zużywają pojazdy różnego rodzaju. Poza tym są jeszcze pieniądze, za które budujemy nowe budynki i jednostki. Co warto dodać, technologicznego postępu nie kupujemy. Zamiast tego musimy wskazać ścieżkę rozwoju naukowcom i czekać na rezultaty ich prac.

W przypadku gdy na placu boju spotykają się dwie wrogie strony konfliktu, dochodzi do wymiany ognia. W takiej sytuacji nie kontrolujemy pojedynczych okrętów, tylko całą flotę. Generalnie możemy wydać kilka komend podopiecznym. Jeśli sobie nie radzimy, część obowiązków może przejąć konsola.

Wideo - P.T.O. IV: Pacific Theater of Operations

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper