Duke Nukem Manhattan Project

Duke Nukem Manhattan Project

6,9
35 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.0
X360 6.7
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
3D Realms
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
23.06.2010
Europa:
23.06.2010
Producent:
3D Realms
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
12 godzin
Premiery
Świat:
23.06.2010
Europa:
23.06.2010

Duke Nukem Manhattan Project - opis gry

Duke Nukem: Manhattan Project to scrollowana gra typu rund and gun wyprodukowana przez Sunstorm Interactive. Tytuł ukazał się najpierw na komputerach osobistych (zarówno w pudełku, jak i na platformach dystrybucji cyfrowej) a po kilku latach także na Xboxie 360.

W Manhattan Project po raz kolejny wcielamy się w ikoniczną postać “Księcia”. Tym razem jego zadanie polega na powstrzymaniu niejakiego Mecha Morphixa, szalonego naukowca, który za sprawą radioaktywnej substancji o nazwie G.L.O.P.P. (Gluon Liquid Omega-Phased Plasma) chce przejąć kontrolę nad Manhattanem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Produkcja Sunstorm różni się od hołubionego Duke Nukem 3D, który był strzelaniną fpp. Manhattan Project jest zamiast tego grą run and gun w stylu takich klasyków jak chociażby Contra. Duke może poruszać się jedynie w dwóch kierunkach, choć otoczenie jest trójwymiarowe, a kamera przedstawia nasze zmagania z różnych ujęć.

Gra składa się z ośmiu rozdziałów, a jeden rozdział to z kolei trzy części. W każdym przypadku nasze zadanie polega na odnalezieniu dziewczyny przywiązanej do bomby z GLOPP-em i znalezieniu karty, która pozwoli otworzyć przejście do kolejnego etapu. Duke, oprócz strzelania rzecz jasna, potrafi biegać, skakać, kucać i przeciskać się przez ciasne przejścia. W pewnym momencie otrzymuje też dostęp do jetpacka. Na naszej drodze spotkamy się z ponad dwudziestoma rodzajami przeciwników, a w uporaniu się z nimi pomoże nam w sumie dziewięć broni.

Wersja na PC, która ukazała się w 2002 roku, posiadała edytor poziomów. Gracze mogli tworzyć własne plansze i dzielić się nimi, ale patent ten nigdy nie zyskał szczególnej popularności.

Wideo - Duke Nukem Manhattan Project

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper