Tork: Prehistoric Punk

Tork: Prehistoric Punk

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

XBOX -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Tiwak
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
12.01.2005
Producent:
Ubisoft Tiwak
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
12.01.2005

Tork: Prehistoric Punk - opis gry

Tork: Prehistoric Punk to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Tiwak (później Ubisoft Montpellier) i wydana przez Ubisoft. Tytuł ukazał się tylko na Xboxie i oficjalnie nie wydano go poza Stanami Zjednoczonymi. Przy jego tworzeniu uczestniczyli ludzie odpowiedzialni za drugą część Raymana.

Tytułowy Tork to młody chłopak i zarazem główny bohater produkcji Tiwak. Wyrusza on w pełną niebezpieczeństw podróż po tym, jak porwany został jego ojciec. Sceną dla jego zmagań będą jednak nie tylko czasu mu współczesne, ale także przeszłość i przyszłość. Po drodze będzie on też musiał uporać się ze złym czarnoksiężnikiem.
 
Tork: Prehistoric Punk to trójwymiarowy platformer, ale nie w stylu takich tytułów jak na przykład Rayman. Nasz podopieczny porusza się tu bowiem po ustalonych przez twórców ścieżkach, podobnie jak w przypadku (chociażby) serii Crash Bandicoot (czasami plansze dają więcej swobody, czasami mniej). Oprócz pokonywania ‘torów przeszkód’ główny bohater walczy też niekiedy z bossami, ucieka przed wielkimi toczącymi się głazami czy goniącym go mamutem czy lata na grzbiecie skrzydlatego stworzenia..
 
Twórcy przygotowali dziesięć poziomów - początkowy oraz dziewięć, które umiejscowiono w trzech różnych światach. Do tego dochodzą także cztery walki z bossami. Główny bohater posiada dwa rodzaje ataków, potrafi uderzać bronią i rzucać bumerangiem, a także z czasem zdobywa zdolności pozwalające mu transformować się w wiewiórkę, yetiego bądź pancernika. Każda z tych form dysponuje nieco innymi umiejętnościami, dzięki czemu możemy niekiedy dostać się do miejsc niedostępnych w żaden inny sposób.
 
Na planszach porozmieszczane są znajdźki, które -- podobnie jak pokonywani przeciwnicy -- dostarczają nam punktów. Za punkty te otrzymujemy nowe życia, jeśli uzbieramy ich odpowiednio dużo. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Tork: Prehistoric Punk

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper