Project Gotham Racing 3

Project Gotham Racing 3

7,8
75 oceny

Ocena wg platformy:

X360 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bizarre Creations
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
22.11.2005
Europa:
02.12.2005
Polska:
03.11.2006
Producent:
Bizarre Creations
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Wyścigi
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-8
Premiery
Świat:
22.11.2005
Europa:
02.12.2005
Polska:
03.11.2006

Project Gotham Racing 3 - opis gry

Project Gotham Racing 3 znalazło się wśród tytułów towarzyszących pod koniec 2005 roku premierze Xboksa 360, będąc pokazem mocy wówczas next-genowego sprzętu Microsoftu. Gra sukcesywnie rozwija rozwiązania znane już z obu prequeli, dorzucając od siebie szczyptę nowości.

Z przeciwnikami o pozycję w stawce walczymy na ulicach czterech miast - Las Vegas, Londynu, Nowego Jorku i Tokio, dodatkowo mogąc spróbować swoich sił na przeplatających się z długimi prostymi zakrętach niemieckiego Nurburgring. W grze znajduje się osiemdziesiąt licencjonowanych samochodów (Lamborghini, Ferrari, Dodge itd.), które podzielone zostały na pięć klas - od E do A, gdzie w skład A wchodzą najpotężniejsze fury. Zawiedzeni mogą poczuć się przy tym fani Porsche, bowiem marka obecna w obu poprzednich częściach ustąpiła miejsca RUF. Podstawą zabawy wciąż jest zbieranie punktów Kudos, którymi jesteśmy nagradzani za stylową jazdę. Efektowne prowadzenie pojazdu daje możliwość łączenia poszczególnych akcji w combosy, a co za tym idzie dużo szybsze nabijanie drogocennych punktów.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Bizzare Creations nie zapomniało o multiplayerze, który występuje tak w formie lokalnej, jak i poprzez Xbox LIVE (do ośmiu graczy). Tryb sieciowy pozwala nie tylko na organizację pojedynczych wyścigów, ale i na przeprowadzanie całych turniejów.

 

Po przejściu na nową generację konsol, Project Gotham Racing 3 doczekało się sporego skoku pod względem oprawy graficznej. Liczbę polygonów, z której zbudowane są samochody zwiększono dziesięciokrotnie do przedziału od 80 do 100 tysięcy. Pierwsza połowa przypada w tym wypadku na model pojazdu, drugiej zaś użyto do odwzorowania robiących niemałe wrażenie kokpitów.

 

Deweloper podobnie jak w przypadku poprzednika zdecydował się na umieszczenie w grze miodnej, wzorowanej na Asteroids strzelaniny pt. Geometry Wars. Tym razem w wydaniu Retro Evolved, które pochwalić może się nawet własnym rankingiem graczy.

Wideo - Project Gotham Racing 3

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper