Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations (Wii)

Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations (Wii)

Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations
  • Producent: Capcom
  • Wydawca: Capcom
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 23.02.2010
  • Europa: 21.05.2010
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Przygodowa
  • Liczba graczy: 1
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak
  • od lat 12
  • wulgarny język
  • przemoc

Ocena społeczności

-0 głosów
-

Ocena PPE.pl

-
Brak oceny

Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations to japońska gra przygodowa wyprodukowana i wydana przez Capcom. Tytuł ukazał się najpierw na GBA (nie opuszczając granic Japonii), a następnie także na NDS-a i Wii w cyfrowej dystrybucji. Trials and Tribulations to trzecia odsłona serii.

W trzeciej części Ace Attorney ponownie wcielamy się w adwokata, którego zadaniem będzie obronić swoich klientów przed zarzutami o morderstwo. Tym razem jednak grywalny będzie nie tylko tytułowy Phoenix Wright, ale również Mia Fey i Miles Edgeworth.

Rozgrywka, tak jak poprzednie części, podzielona jest na dwie części: dochodzenie i proces. Styl przypomina graficzną nowelę, fabuła rozwija się w sposób liniowy, ale gracz podczas niektórych konwersacji sam może wybrać opcje odpowiedzi.

Z Justice for All, czyli drugiej odsłony Ace Attorney, powraca Psyche-Lock, który -- najprościej rzecz ujmując -- jest psychologiczną barierą powstrzymującą osoby zamieszane w sprawę przed ujawnieniem istotnych informacji. Aby ją przebić, należy użyć np. właściwego dowodu. Nasz podopieczny posiada również tzw. magatame pozwalającą wykryć kłamstwo i blokadę lawiranta. O stanie poczynań informuje wskaźnik przypominający pasek energii - kurczy się on zawsze gdy popełniamy błędy. Ilość jaka zostanie z niego uszczknięta zależna jest od wielkości popełnionej gafy.

Zasadniczo trzon rozgrywki nie uległ większym zmianom. Formuła jest następująca - podczas dochodzenia węszymy po świecie gry przepytując napotykanych NPC-ów i poszukując dowodów mogących się przydać w sądzie, natomiast w trakcie procesu przepytujemy świadków (możemy ich np. przycisnąć żeby powiedzieli więcej) i prezentujemy nasze zdobycze, by uwypuklić nieścisłości w cudzych zeznaniach.

Podobne gry