Wild Arms 4

Wild Arms 4

7,3
12 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
24.03.2005
Europa:
13.10.2006
Producent:
Media.Vision
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
24.03.2005
Europa:
13.10.2006

Wild Arms 4 - opis gry

Wild Arms 4 to RPG wydane w Europie przez 505 Games i Japonii przez SCEI na PlayStation 2. Tytuł stworzył zespół odpowiedzialny za wszystkie poprzednie odsłony serii. Tym razem deweloperzy postawili na bardziej futurystyczny styl, odchodząc o klasycznego sznytu kojarzącego się z Dzikim Zachodem. Angielską lokalizacją gry zajęła się firma XSEED.

Media.Vision wykreowało w Wild Arms 4 kolejną, alternatywną wersję świata Filgaia. Gra opowiada o losach Jude'a Mavericka, który dorastał w małym, odciętym od świata, zawieszonym w powietrzu miasteczku. Pewnego dnia młodzieniec widzi jak do jego sielankowej rzeczywiści wdzierają się statki kosmiczne i miasto zostaje sprowadzone na ziemię z przestworzy. Jude spotyka w efekcie serii niespodziewanych zdarzeń dziewczynę o imieniu Yulie, którą więzili najeźdźcy. Młoda kobieta przyłącza się do protagonisty, wspierając go swoimi zadziwiającymi mocami. Drużyna rozszerza się o kolejne dwie postacie i wyrusza w trawione wojenną pożogą zakamarki Filgaii.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Rozgrywka w Wild Arms 4 przypomina tę znaną z poprzednich odsłon serii. Poczynania głównego bohatera obserwujemy z perspektywy TPP. Po zainicjowaniu walki gracz przeniesiony zostaje do wydzielonej areny potyczek. W tym miejscu nastąpiła największa modyfikacja, w stosunku do poprzednich części Wild Arms. Deweloperzy podzieli grunt batalii na siedem heksagonalnych pól, po których można się przemieszczać w turze działania. Unikalną cechą systemu HEX jest to, że gracz może nadawać poszczególnym polom pewne właściwości i wszyscy zawodnicy zajmujący ten obszar w danym momencie znajdą się pod jego wpływem. Ta sama zasada występuje w przypadku zadawania obrażeń (fizycznych lub magicznych) - wszyscy wojownicy znajdujący się na pojedynczym polu poniosą straty. Nowością jest także system ataków specjalnych - tzw. Force Abilities. Cała drużyna dzieli ze sobą współczynnik Force, który po naładowaniu służy do inicjowania potężnych wersji ofensywnych ruchów. Po zgrupowaniu przynajmniej dwóch zawodników na pojedynczym polu HEX możliwe jest także inicjowanie ataków zespołowych lub leczenie wszystkich postaci znajdujących się na HEX-ie za pomocą jednego przedmiotu leczniczego.

Wideo - Wild Arms 4

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper