Mario & Luigi: Partners in Time

Mario & Luigi: Partners in Time

8,3
21 oceny

Ocena wg platformy:

DS 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
AlphaDream
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
28.11.2005
Europa:
27.01.2006
Producent:
AlphaDream
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG akcji
Śr. czas:
20 godzin
Premiery
Świat:
28.11.2005
Europa:
27.01.2006

Mario & Luigi: Partners in Time - opis gry

Mario & Luigi: Partners in Time to gra RPG z elementami zręcznościowymi wyprodukowana przez studio AlphaDream (składające się z byłych pracowników Square) i wydana przez Nintendo. Była to druga część serii Mario & Luigi. Pierwsza, o podtytule Superstar Saga, ukazała się na GBA.

Gra, jak sama nazwa wskazuje, traktuje o podróżach w czasie. Mario i Luigi wyruszają tu na ratunek księżniczkę Peach, która zaginęła po użyciu wehikułu umożliwiającego odbywanie tego typu eskapad. Produkcja AlphaDream łączy cechy tytułów reprezentujących różne gatunki: eRPeGów, platformówek i niekiedy gier logicznych.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Partners in Time wykorzystuje dwa ekrany NDS-a. Na jednym obserwujemy właściwe wydarzenia, na drugim mapę z zaznaczonymi na niej istotnymi informacjami. Podczas rozgrywki kierujemy poczynaniami czterech postaci - są to Mario, Luigi, Baby Mario i Baby Luigi. Sterować możemy jednocześnie całą czwórką lub wydzielać pary, co niekiedy bywa niezbędne. Dla przykładu - hydraulicy w swej dziecięcej postaci mogą używać przejść, które są za małe dla dorosłych. Innym razem możliwe jest wykorzystanie specjalnych umiejętności, do których dostęp ma konkretna para.

 

System walki przypomina tradycyjne jRPG. Mamy tu do czynienia z turowymi pojedynkami, w których istotne znaczenie mają też elementy zręcznościowe - np. podczas wyprowadzenia ataku wciśnięcie przycisku w odpowiednim czasie może dać dodatkowy, pozytywny efekt. Podczas starć także ‘dowodzimy’ czterema wspomnianymi postaciami - każda podporządkowana jest innemu przyciskowi konsoli.

 

Zwycięstwo nagradzane jest punktami doświadczenia, które pozwalają rozwijać podopiecznych i zwiększać ich potencjał bojowy. Ponadto otrzymujemy także pieniądze umożliwiające zakup lepszego sprzętu w sklepach.
 

Wideo - Mario & Luigi: Partners in Time

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper