Swords of Destiny

Swords of Destiny

5,0
5 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Artoon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
17.02.2005
Europa:
30.06.2006
Producent:
Artoon
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka chodzona
Premiery
Świat:
17.02.2005
Europa:
30.06.2006

Swords of Destiny - opis gry

Swords of Destiny to gra akcji wyprodukowana przez japońskie studio Artoon i wydana w Europie przez Rising Star Games na PlayStation 2. Akcja gry toczyła się w epoce starożytnych Chin, przypominając nieco popularną serię Dynasty Warriors autorstwa Koei.

W Swords of Destiny gracz wciela się w postać niejakiego Lei Yuna, wielce utalentowanego wojownika, na którego barki spadają dwa wyzwania. Po pierwsze, musi on pomścić śmierć swojego mistrza, po drugie - wyrwać oblubienicę ze szponów demonicznej rasy zwanej Gyakki.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Twórcy zaimplementowali tu kilka różnych patentów gameplayowych, których wykorzystanie pozwala urozmaicić system walki. Najważniejszy z nich to Sword Time - specjalny stan, w który wchodzi Lei Yun gdy uderzy oponenta w odpowiednim czasie (np. kontrując jakiś atak). W takiej sytuacji zadaje on błyskawiczne uderzenia pozwalające uporać się nawet z największym zagrożeniem. Rozwiązanie to bywa niekiedy niezbędne, np. w trakcie starć z bossami, które bywają znacznie trudniejsze niż potyczki ze zwykłymi szarakami.

 

Protagonista ma do dyspozycji kilka różnych mieczów - każdy z jakąś unikalną cechą. Demony mają różne słabości, dlatego częsta zmiana oręża bardzo popłaca. Co więcej, Lei Yun może także używać bron pozostawionych przez zaszlachtowanych przeciwników. W Swords of Destiny pojawia się także prosty system rozwoju pozwalający na zbieranie doświadczenia, dzięki któremu można zwiększyć potencjał bojowy podopiecznego.

 

Produkcja Artoon nie powaliła na kolana graczy i recenzentów. Swords of Destiny, pomimo efektownej prezentacji i niezłej ścieżki dźwiękowej, było krytykowane zwłaszcza za nudny gameplay oraz króciutką kampanią której przejście zabierało około pięciu godzin.

Wideo - Swords of Destiny

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper