Ultimate Ghosts 'n Goblins

Ultimate Ghosts 'n Goblins

7,8
12 oceny

Ocena wg platformy:

PSP 7.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
13.08.2006
Europa:
08.09.2006
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Premiery
Świat:
13.08.2006
Europa:
08.09.2006

Ultimate Ghosts 'n Goblins - opis gry

Ultimate Ghosts 'n Goblins to gra platformowa wyprodukowana i wydana przez Capcom tylko na PlayStation Portable. Tytuł był odświeżoną wersją pierwszej części Ghosts 'n Goblins. Przy jego tworzeniu brał udział Tokuro Fujiwara, twórca pierwowzoru.

Gra opiera się na tych samych założeniach co oryginał, choć liczba dokonanych zmian jest znacząca. Wcielamy się tutaj w rycerza Arthura, którego narzeczona, księżniczka, zostaje porwana przez okrutnego Demon Lorda. W tej sytuacji Arthur musi wyruszyć w długą i pełną niebezpieczeństw podróż.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gra posiada trzy warianty rozgrywki. W Standard Mode mamy do dyspozycji sześć żyć, a po utracie każdego wracamy w miejsce, w którym polegliśmy. Nasz podopieczny ginie po tym, jak zostanie pozbawiony zbroi i zacznie biegać w samych bokserkach, czyli tak jak miało miejsce w pierwowzorze.

Drugi wariant, Novice Mode, jest najłatwiejszy. Wyrugowano z niego niektóre przeszkody, a po zgonie Arthur otrzymuje power-upa umożliwiającego przeżycie dodatkowego uderzenia. Trzeci, najtrudniejszy, został z kolei stworzony z myślą o purystach i fanach klasycznych odsłon Ghosts ‘n Goblins. Po wtopie jesteśmy przenoszeni do checkpointa lub na początek planszy, a ponadto Arthur ginie maksymalnie przy drugim celnym ataku niezależnie od tego, jaką zbroję/power-up aktualnie posiada.

Poza tym warto wspomnieć, że twórcy dodali inwentarz. Teraz zdobyczne bronie możemy przechowywać i używać w dogodnych, pasujących nam sytuacjach. Do tego doszły też power-upy i konieczność odnajdywania złotych pierścieni, bez których nie będziemy mogli stoczyć ostatniej walki i i tym samym ukończyć grę. Po przegapione pierścienie można wrócić do wcześniejszych poziomów.

Wideo - Ultimate Ghosts 'n Goblins

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper