N3: Ninety-Nine Nights
3016V

N3: Ninety-Nine Nights

N3: Ninety-Nine Nights
  • Producent: Q Entertainment
  • Wydawca: Microsoft Game Studios
  • Polski dystrybutor: CD Projekt
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 20.04.2006
  • Europa: 01.09.2006
  • Polska: 01.09.2006
  • Gatunek: Bijatyka chodzona
  • Liczba graczy: 1
  • od lat 12
  • przemoc

N3: Ninety-Nine Nights to slasher w klimatach fantasy wyprodukowany przez studio Q Entertainment na Xboxa 360. Przy procesie jego tworzenia brał udział m.in. Tetsuya Mizuguchi i Youn Lee (Kingdom Under Fire: Heroes). Gra powstała w ciągu zaledwie pół roku.

Produkcja Q Entertainment opowiada historię tzw. Wojny Bez Nazwy, w której walczą ze sobą siły dobra i zła. Akcja toczy się w fantastycznym świecie, nad którym pieczę sprawował magiczny orb. Jego zniszczenie staje się punktem wyjścia dla wyniszczającego konfliktu z udziałem wielu ras: elfów, ludzi, orków, goblinów i innych istot.

 

Gra oferuje do wyboru siedem postaci, choć na samym początku dostępna jest tylko jedna. Każda posiada unikalne zdolności i na wojnę patrzy z własnej perspektywy. Perypetie niektórych dodatkowo się przeplatają. Aby poznać całość, musimy zapoznać się z historiami wszystkich bohaterów.

 

Każdy scenariusz N3 to ogromna bitwa, w której udział bierze kilkaset postaci. Nasz podopieczny posiada od początku pewien wachlarz umiejętności, a kolejnych wyuczać się może z czasem. Nic nie stoi na przeszkodzie, by trzaskać efektowne kilkuset-hitowe combosy za pomocą wydumanych kombinacji przycisków. Pokonani przeciwnicy zostawiają po sobie czerwone orby, które nabijają wskaźnik odpowiedzialny za atak specjalny. Skoszeni w tym stanie wrogowie zostawiają następnie niebieskie orby odpowiadające za jeszcze potężniejszą umiejętność.

 

Podczas bitew nie jesteśmy sami. Towarzyszą nam dwa oddziały pomocnicze. Na początku każdej misji wybieramy, kto będzie nam pomagał. Mogą to np. być łucznicy albo piechota. Żołnierzom tym jesteśmy też w stanie wydawać proste polecenia na polu bitwy, np. by skupili się na ochranianiu naszej postaci lub atakowaniu konkretnego celu.

 

Z czasem otrzymujemy dostęp do coraz lepszego sprzętu - lepszych broni, zbroi albo przedmiotów zwiększających ilość HP. Po zaliczeniu misji otwiera się dostęp do kolejnych na mapie świata. Do tych wcześniejszych możemy wracać, aby zwiększyć potencjał bojowy, jeśli nie idzie nam zbyt dobrze podczas późniejszych zadań.

Podobne gry